Gemeente Hechtel-eksel

Ondersteuning groendienst (sociale economie)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Hechtel-Eksel
Postadres :  Don Boscostraat 5, BE- 3940  Hechtel-Eksel
Contactpersoon:  De heer Frank Ulenaers
Tel:   +32 11730161
E-mail:   frank.ulenaers@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen):   www.hechtel-eksel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Dienst Werken
Postadres :  Heuvelstraat 7, BE- 3940  Hechtel-Eksel
Contactpersoon:  De heer Joris Bex
Tel:   +32 11891192
E-mail:   joris.bex@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen):   www.hechtel-eksel.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Ondersteuning groendienst (sociale economie)  
Referentienummer:   2022014_829
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77314000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE225
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Lokaal bestuur Hechtel-Eksel wenst over te gaan tot de aanstelling van een organisatie binnen de sociale economie, voor het uitvoeren van allerhande werkzaamheden ter ondersteuning van de gemeentelijke groendienst. De opdrachtnemer dient daarbij zowel volledig zelfstandig met een bepaalde frequentie op vooraf bepaalde locaties verschillende taken uit te voeren; als op afroep gelijkaardige diensten uit te voeren onder toezicht van de leidend ambtenaar.   De te leveren diensten omvatten voornamelijk   - maaiwerkzaamheden   - ophalen en afvoeren zwerfvuil   - scheren van hagen en borders   - onkruidbestrijding   - ruimen van bladval   - andere gelijkaardige taken die vallen onder de groendienst   Het betreft een raamovereenkomst met een looptijd van 12 maanden, die 3 x verlengd kan worden.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's voor 2022.
2. Een verklaring van maximaal 3 maanden oud.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.2. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient aan te tonen dat de leidinggevende die verantwoordelijk is voor de uitvoering van deze opdracht over voldoende studie- en beroepskwalificaties beschikt. Het dient daarbij te gaan over de persoon in kwestie die effectief zal worden ingezet voor deze specifieke opdracht.
De inschrijver toont aan dat de leidinggevende specifieke studiekwalificaties heeft met betrekking tot groenonderhoud, groenmanagement, tuinarchitectuur, .
De inschrijver toont eveneens aan dat de leidinggevende minimaal 2 jaar beroepservaring heeft in de groensector én dat hij minimaal 2 jaar ervaring heeft in een leidinggevende functie.
2. De inschrijver voegt bij zijn offerte minimaal drie gelijkaardige diensten die hij gedurende de laatste drie jaar heeft verricht. Het dient daarbij te gaan over opdrachten die betrekking hebben op het uitvoeren van groenonderhoud over een periode van minimaal 6 maanden, waarvan het opdrachtbedrag (per jaar) minimaal EUR 50.000,00 incl btw bedraagt. De correcte uitvoering wordt aangetoond door certificaten of verklaringen van de opdrachtgevers.

III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JADe uitvoering van de opdracht is beperkt tot het kader van programma’s voor beschermde arbeid: JA


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-08  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-08
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Gemeentehuis, raadszaal

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver is verplicht voorafgaandelijk aan het indienen van een offerte een plaatsbezoek af te leggen om zich terdege te vergewissen van de omvang en de inhoud van de opdracht en van de plaatselijke omstandigheden. Hij maakt hiervoor een afspraak met de leidend ambtenaar, en hij schikt zich daarbij naar diens agenda.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-28

Vergelijkbare advertenties van BDA