Leefmilieu Brussel

Aanleg van het duivenmelkerspark - Gemeente Anderlecht



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Leefmilieu Brussel
Postadres :  Havenlaan 86C/3000, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  De heer Franck Bricier
Tel:   +32 25634396
E-mail:   fbricier@environnement.brussels
Internetadres(sen):   www.leefmilieu.brussels  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanleg van het duivenmelkerspark - Gemeente Anderlecht  
Referentienummer:   2022G0192
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112700
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving

In het raam van deze opdracht wil Leefmilieu Brussel de sociale cohesie versterken door een inspanning te leveren op het vlak van opleiding, integratie en/of sociaal-professionele integratie
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Landschapsinrichtingen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Commune d’Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
219   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Bouw van afdaken in de moestuinen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Commune d’Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
65   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. L’adjudicateur peut à tout moment de la procédure demander à un soumissionnaire de fournir tout ou partie des certificats et documents justificatifs requis. De même, avant de prendre la décision d’attribution, l’adjudicateur vérifie l'exactitude des déclarations dans le chef du soumissionnaire dont l'offre est la mieux classée. A cette fin, l’adjudicateur demandera les attestations et certificats nécessaires au contrôle (casier judiciaire, attestations relatives aux dettes sociales et fiscales pour les entreprises étrangères, …). Le contrôle des motifs d’exclusion relatifs aux dettes fiscales et sociales se fera pour les entreprises belges via l’application Telemarc.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1.
Voor perceel 1 - een totale omzet van 6.300.000 euros per jaar over de laatste drie jaar
Voor perceel 2 - een totale omzet van 375.000 euro per jaar over de laatste drie jaar

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1.
Ten minste drie referenties verstrekken van door de onderneming uitgevoerde werken, met vermelding van soortgelijke aanlegwerkzaamheden en hun respectieve budgetten, voor een minimumbedrag van 500.000 euro exclusief btw per referentie. Elke referentie dient een korte beschrijving te bevatten ter verklaring en motivering + foto's van de uitgevoerde werken, + contactgegevens van de projecteigenaar. De soorten werkzaamheden die in het kader van deze referenties dienen te worden belicht, moeten vergelijkbaar zijn met die van perceel 1, namelijk: Aanleg of herinrichting van parken, met inbegrip van grondwerken, bestrating, sanering, meubilair, metselwerk zoals trappen en treden, beplanting, enz. Maximaal 3 A4-pagina’s per referentie.
- Ten minste drie referenties verstrekken van door de onderneming uitgevoerde werken, waarin soortgelijke aanlegwerkzaamheden van speelpleinen en sportterreinen worden belicht, inclusief de respectieve begrotingen, voor een minimumbedrag van 50.000 euro exclusief btw per referentie. Elke referentie moet een korte beschrijving (max. 20 regels) bevatten om deze toe te lichten en te motiveren + foto's van de uitgevoerde werken, + contactgegevens van de projecteigenaar. De soorten werkzaamheden die in deze referenties moeten worden belicht, dienen vergelijkbaar te zijn met die in perceel 1, voor het onderdeel spel en sport. Maximaal 3 A4-pagina’s per referentie
In het geval van onderaanneming moet de onderneming minstens drie referenties voorleggen die de geschiktheid van de onderaannemer(s) aantonen om de gevraagde werken te kunnen uitvoeren. Alle referenties moeten vergezeld zijn van een korte beschrijving met uitleg en staving van de uitgevoerde werken, alsook het bedrag excl. btw en enkele foto’s van het uitgevoerde project + contactgegevens van de projecteigenaar. Maximaal 3 A4-pagina’s per referentie
2.
Ten minste drie referenties verstrekken van door de onderneming uitgevoerde werken met de nadruk op vergelijkbare werken voor de bouw van afdaken in de moestuinen (perceel 2), samen met hun respectieve begrotingen, voor een minimumbedrag van 50.000 euro excl. btw per referentie. Alle referenties dienen vergezeld te zijn van een korte beschrijving met uitleg en staving van de uitgevoerde werken + enkele foto’s van het uitgevoerde project + contactgegevens van de projecteigenaar. Maximaal 3 A4-pagina’s per referentie
In geval van onderaanneming moet de onderneming minstens drie referenties voorleggen die de geschiktheid van de onderaannemer(s) aantonen om de gevraagde werken te kunnen uitvoeren. Alle referenties moeten vergezeld zijn van een korte beschrijving met uitleg en staving van de uitgevoerde werken, alsook het bedrag excl. btw en enkele foto’s van het uitgevoerde project + contactgegevens van de projecteigenaar. Maximaal 3 A4-pagina’s per referentie
Vereiste erkenning: Voor perceel 1: G3 - Klasse 7 geschat door de aanbestedende overheid
Voor perceel 2: F2 - Klasse 2 geschat door de aanbestedende overheid


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-07  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-04-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-07
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Havenlaan 86C/3000, 1000 Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Door zijn offerte in te dienen, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande situatie van de werken, hun ligging, de omgeving en de toegangswegen. De inschrijver is dus volledig op de hoogte van de omvang van de aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, met name wat betreft:• de algemene coördinatie van de werken;• de inrichting van de bouwplaats;• de veiligheidsinrichtingen die op de bouwplaats moeten worden geïnstalleerd en de beperkingen met betrekking tot de maximaal toegelaten tonnage;• de mogelijkheden om bouwmaterialen aan te voeren en op te slaan;• Beschermings- en veiligheidsmaatregelen die moeten worden getroffen voor de te behouden vegetatie;• Alle bijbehorende werkzaamheden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-30

Vergelijkbare advertenties van BDA