Regie Der Gebouwen - Regio Brussel

Brussel - Koninklijk domein - Restauratie serre "Wintertuin"



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres :  Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2, BE- 1060  BRUSSEL
Contactpersoon:  Karina De Leeuw
Tel:   +32 470642966
E-mail:   cad.sca.bru@buildingsagency.be
Internetadres(sen):   https://www.regiedergebouwen.be/nl  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=459374


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Brussel - Koninklijk domein - Restauratie serre "Wintertuin"  
Referentienummer:   BRU-2022-220069-545A-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45454100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - Koninklijk domein - Restauratie serre "Wintertuin"
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
BRUSSEL : KONINKLIJK DOMEIN   - Restauratie Serre “WINTERTUIN”  
II.2.7. Looptijd
360   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Criterium 1 : Erkenning als aannemer- Criterium 2 : Samenstellen van het uitvoeringsteam- Criterium 3 : Referenties

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D24


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-28  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-10-28
Plaatselijke tijd:   11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het bestek en al zijn bijlagen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres: cad.sca.bru@buildingsagency.be. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden. Opgelet! Voor het verkrijgen van de plannen is er een speciale procedure voorzien. Procedure voor het bekomen van de plannen a. De plannen worden niet via elektronische communicatiemiddelen verspreid, maar moeten door de inschrijver ter plekke worden afgehaald in de kantoren van de Regie der Gebouwen. Daartoe dient de inschrijver vooraf een aanvraag in via volgend e-mailadres : Stephanie.Wey@buildingsagency.beBij zijn aanvraag voegt de inschrijver verplicht de volgende documenten: - een kopie van de identiteitskaart van de persoon die de plannen in ontvangst zal nemen in de kantoren van de Regie;- een exemplaar van het bijgevoegde formulier “geheimhoudingsovereenkomst”, ondertekend door een persoon die de onderneming geldig kan verbinden;- alle nodige documenten (statuten, volmacht, …) die aantonen dat de persoon die de geheimhoudingsovereenkomst heeft ondertekend de onderneming effectief kan verbinden.b. Binnen de 5 werkdagen worden de in aanmerking komende inschrijvers per e-mail (emailadres) gecontacteerd om de plannen af te halen. c. Vooraleer de plannen in ontvangst te nemen dient de inschrijver ter plaatse een ontvangstbewijs te ondertekenen. d. De plannen kunnen enkel afgehaald worden door de persoon wiens naam daartoe werd vermeld in de aanvraag.VERPLICHT PLAATSBEZOEKEen bezoek ter plaatse is vereist. De geleide bezoeken vinden plaats op : • Dinsdag 11.10.2022 van 10u tot 12u• Donderdag 13.10.2022 van 13u30 tot 15u30De inschrijvers sturen minstens 4 werkdagen vooraf per e-mail een fotokopie recto-verso van de identiteitskaart van de bezoeker. De e-mail wordt verstuurd naar:- Stéphanie WEY, Attaché Architect GSM : 0477/85.39.88. Mail : Stephanie.Wey@buildingsagency.beDe inschrijvers moeten zich aanbieden : Koninklijke parklaan 61 te 1020 LAKEN (hoofdinkom domein) Na het bezoek zal aan de Inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden. INFORMATIEVERGADERINGGezien de complexiteit van deze opdracht zal op maandag 17.10.2022 om 11.00 uur een informatievergadering via teams worden gehouden.Alleen de vragen die de aanbestedende overheid ten minste twee werkdagen vóór de informatievergadering heeft ontvangen, worden tijdens deze zitting behandeld. De antwoorden op deze vragen zullen achteraf schriftelijk bevestigd worden aan alle aanwezigen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 2349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoektot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Regie der Gebouwen, Juridische Dienst
Gulden Vlieslaan 87, bus 2,  BE- 1060  Brussel
Tel:   +32 25416973
Fax:   +32 25417001
E-mail:   juridischedienst@regiedergebouwen.be
Internetadres(sen):   http://www.regiedergebouwen.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-27

Vergelijkbare advertenties van BDA