Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Het Lindenhof cvba
Postadres : Hanneusestraat 32/2, BE- 8370 Blankenberge
Tel: +32 50416019
Fax: +32 50416388
E-mail: info@lindenhof-wonen.be
Internetadres(sen): www.lindenhof-wonen.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=459082
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud- en raamovereenkomst voor technische installaties Referentienummer: Het Lindenhof-Bestek nr 2023-2026-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50700000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het Lindenhof wenst over te gaan tot het sluiten van een onderhouds- en raamovereenkomst voor het technisch onderhoud, het nazicht, de herstellingen alsook het vervangen van onderdelen en technische installaties binnen het patrimonium van Het Lindenhof
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: Blankenberge, De Haan, Zuienkerke
II.2.4. Beschrijving
Het Lindenhof wenst over te gaan tot het sluiten van een onderhouds- en raamovereenkomst voor het technisch onderhoud, het nazicht, de herstellingen alsook het vervangen van onderdelen en technische installaties binnen het patrimonium van Het Lindenhof.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
kan 1 maal worden verlengd met een periode van 2 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-03
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - Afdeling Brugge
Kazernevest 3, BE- 8000 Brugge
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Ondernemingsrechtbank Gent - Afdeling Brugge
Kazernevest 3, BE- 8000 Brugge
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank Gent - Afdeling Brugge
Kazernevest 3, BE- 8000 Brugge
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-23