Het Lindenhof Cvba

Onderhoud- en raamovereenkomst voor technische installaties



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Het Lindenhof cvba
Postadres :  Hanneusestraat 32/2, BE- 8370  Blankenberge
Tel:   +32 50416019
Fax:   +32 50416388
E-mail:   info@lindenhof-wonen.be
Internetadres(sen):   www.lindenhof-wonen.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=459082


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud- en raamovereenkomst voor technische installaties  
Referentienummer:   Het Lindenhof-Bestek nr 2023-2026-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het Lindenhof wenst over te gaan tot het sluiten van een onderhouds- en raamovereenkomst voor het technisch onderhoud, het nazicht, de herstellingen alsook het vervangen van onderdelen en technische installaties binnen het patrimonium van Het Lindenhof
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE25
Voornaamste plaats van uitvoering:   Blankenberge, De Haan, Zuienkerke
II.2.4. Beschrijving
Het Lindenhof wenst over te gaan tot het sluiten van een onderhouds- en raamovereenkomst voor het technisch onderhoud, het nazicht, de herstellingen alsook het vervangen van onderdelen en technische installaties binnen het patrimonium van Het Lindenhof.  
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
kan 1 maal worden verlengd met een periode van 2 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-03  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-03
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - Afdeling Brugge
Kazernevest 3,  BE- 8000  Brugge

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Ondernemingsrechtbank Gent - Afdeling Brugge
Kazernevest 3,  BE- 8000  Brugge

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank Gent - Afdeling Brugge
Kazernevest 3,  BE- 8000  Brugge

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-23

Vergelijkbare advertenties van BDA