Gemeente Vorst

Uitnodiging tot indienen offerte - Kerkhof van Vorst: renovatie van een paviljoen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Vorst
Postadres :  Pastoorstraat 2, BE- 1190  Vorst
Tel:   +32 23702211
Fax:   +32 23702213
E-mail:   contact@forest.brussels
Internetadres(sen):   www.forest.irisnet.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Kerkhof van Vorst: renovatie van een paviljoen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2022-T-034
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45210000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Kherkof van Vorst, Kleertstraat 51 te 1652 Alsemberg
II.2.4. Beschrijving
Binnenrenovatie van het conciërgeappartement en het onthaalkantoor: afbraak en binnenrenovatie van de muren, de vloeren, de keuken en de badkamer, en vervanging van de ramen, de elektriciteit en de verwarming.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze impliciete verklaring geldt voor de documenten of attesten betreffende de situaties van uitsluiting die gratis toegankelijk zijn via de toepassing Telemarc, en dekt ook het ontbreken van verplichte gronden voor uitsluiting bedoeld in artikel 67 in het strafregister.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De inschrijver wordt verzocht bij zijn offerte een geldig uittreksel uit het strafregister te voegen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-08  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-07


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van absolute nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.Opdat zijn offerte als regelmatig beschouwd zou worden, is de inschrijver ertoe gehouden een plaats bezoek met de gemeentearchitect de Heer G. Hervyaf te leggen en een deze kopie aan zijn offerte toe te voegen.De inschrijver moet contact nemen met de gemeentearchitect om zodanig deel te kunnen nemen aan een bezoek ter plaatsen (email : ghervy@vorst.brussels)De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-21

Vergelijkbare advertenties van BDA