Ocmw Sint-joost-ten-node

Uitnodiging tot indienen offerte - Bouw van het nieuwe Administratieve Centrum van het OCMW - Plantenstraat 98-100-102 te 1210 Sint-Joost-ten-Node. Opdracht n°1: Afbraak van het rijhuis nr.100 en de uitbouwen aan de achterkant van de site - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Sint-Joost-ten-Node
Postadres :  Verbiststraat 88, BE- 1210  Sint-Joost-ten-Node
Contactpersoon:  De heer Jean-Pierre Liénaert
Tel:   +32 22202951
E-mail:   jean-pierre.lienaert@cpassjtn.irisnet.be
Internetadres(sen):   www.ocmw1210.brussels  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Bouw van het nieuwe Administratieve Centrum van het OCMW - Plantenstraat 98-100-102 te 1210 Sint-Joost-ten-Node. Opdracht n°1: Afbraak van het rijhuis nr.100 en de uitbouwen aan de achterkant van de site - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   MP/2022/002
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45111000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Nieuw Administratief Centrum, Plantenstraat 98-102 te 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht kadert in een takenpakket dat voorafgaat aan de bouw van het nieuwe administratieve centrum van het OCMW.   Deze 1ste fase van de afbraak maakt het voorwerp uit van een afzonderlijke overheidsopdracht. Het is inderdaad noodzakelijk om een ​​pad vrij te maken tussen de gebouwen om de doorgang mogelijk te maken van machines die bedoeld zijn om de stabiliteit van de bodem te meten en te analyseren.   De resultaten van deze analyses zullen leiden tot de technische specificaties van het toekomstige bestek met betrekking tot de bouw van het nieuwe gebouw.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-02-01
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring met betrekking tot de omzet van het activiteitendomein dat het voorwerp vormt van de opdracht (afbraak- en stabilisatiewerken) over de laatste drie beschikbare boekjaren; behalve wanneer de omzet met betrekking tot die werken in de jaarrekeningen, die via het elektronische loket kunnen worden geraadpleegd, staat vermeld.
Eventuele minimumeisen:
1.
Minimale omzet van 300.000 euro/jaar.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste opdrachten voor afbraak- en stabilisatiewerken voor die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met melding van een contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren. Deze referenties dienen vergezeld te zijn van hetzij een getuigschrift van goede uitvoering, hetzij een verklaring op erewoord van de inschrijver dat ze overeenstemmen met de hierboven genoemde criteria.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 contracten telkens van minimaal 80.000 euro excl. btw.
Vereiste erkenning: G5 (Travaux de démolition), classe 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-18  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-02-15


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De aanvangsdatum van de werken is louter indicatief en onder voorbehoud.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver moet, op straffe van nietigheid van zijn inschrijving, een sitebezoek brengen. Hij neemt contact op met de heer LIENAERT (of, bij diens afwezigheid, met zijn aangewezen vertegenwoordiger). Het bezoek moet uiterlijk 10 dagen vóór de sluitingsdatum voor de opening van de inschrijvingen plaatsvinden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 3,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-20

Vergelijkbare advertenties van BDA