Leefmilieu Brussel

Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting van oostelijke deel van Reigerbospark in 1170 Watermaal-Bosvoorde. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Leefmilieu Brussel
Postadres :  Havenlaan 86C/3000, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Mevrouw Pauline Lomata
Tel:   +32 25634413
E-mail:   plomata@environnement.brussels
Internetadres(sen):   www.leefmilieu.brussels  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Herinrichting van oostelijke deel van Reigerbospark in 1170 Watermaal-Bosvoorde. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2022G0190
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112700
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Herinrichting van het oostelijke deel van het park  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Oostelijke deel van Reigerbospark tussen Reigerboslaan en Brabantse
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat:   - De herinrichting van de bestaande moestuin;   - De vervanging van de omheiningen van het oude hertenpark;   - De aanleg van een waterverbinding tussen twee vijvers;   - De aanleg van een schaduwrijke boomgaard;   - De aanleg van een pad;   - De aanleg van plantenperken;   - Het plaatsen en terugplaatsen van meubilair.  
II.2.7. Looptijd
80   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Leveren en plaatsen van een tuinhuis  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Oostelijke deel van Reigerbospark tussen Reigerboslaan en Brabantse
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de levering en plaatsing van een tuinhuis.  
II.2.7. Looptijd
20   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht.2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij ten minste drie referenties heeft uitgevoerd met betrekking tot soortgelijke landschapswerken voor een minimumbedrag van 250.000,00 euro exclusief btw, met een korte beschrijving van elke referentie (max. 10 regels) aan de hand waarvan de referentie kan worden voorgesteld en de gelijkenis ervan met het voorwerp van de opdracht kan worden gerechtvaardigd. De inschrijver moet foto's van de voltooide aanleg bijvoegen.
De referenties moeten betrekking hebben op werken die minder dan 5 jaar geleden definitief werden opgeleverd of werken die voorlopig werden opgeleverd.
Bij te voegen documenten :
Presentatie van de drie geselecteerde referenties, waaruit blijkt dat aan bovengenoemde voorwaarden is voldaan en waarin een contactpersoon van de opdrachtgever wordt vermeld
2. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij ten minste drie referenties heeft uitgevoerd met betrekking tot soortgelijke inrichtingswerken voor een minimumbedrag van 25.000,00 euro exclusief btw, met een korte beschrijving van elke referentie (max. 10 regels) aan de hand waarvan de referentie kan worden gepresenteerd en de gelijkenis ervan met het voorwerp van de opdracht kan worden gerechtvaardigd. De inschrijver moet foto's van de voltooide aanleg bijvoegen.
De referenties moeten betrekking hebben op werken die minder dan 5 jaar geleden definitief werden opgeleverd of werken die voorlopig werden opgeleverd.
Bij te voegen documenten :
Presentatie van de drie geselecteerde referenties, waaruit blijkt dat aan bovengenoemde voorwaarden is voldaan en waarin een contactpersoon van de opdrachtgever wordt vermeld.
Vereiste erkenning: Voor perceel 1 moet de inschrijver erkend zijn voor de uitvoering van werken van categorie G3-Beplantingen van een klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 3 geschat door de aanbestedende overheid).
Voor perceel 2 moet de inschrijver erkend zijn voor de uitvoering van werken van categorie F2 – Bouw van metalen draagstructuren van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 1 geschat door de aanbestedende overheid).
Opdrachten met percelen:
De inschrijver dient aan te tonen dat hij voldoet aan de voorwaarden voor het verkrijgen van een erkenning als aannemer voor werken van categorie G3-Beplantingen en F2-Metalen draagstructuren en van de klasse die overeenkomt met het totale bedrag van het/de ter goedkeuring ingediende perceel/percelen (klasse 3 door de aanbestedende overheid geschat voor beide percelen).
Indien dit niet het geval is, zal de aanbestedende overheid de door de inschrijver in zijn inschrijvingsformulier opgegeven volgorde van voorkeur aanhouden.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-10  14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-02-07


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-16

Vergelijkbare advertenties van BDA