Universitair Ziekenhuis Gent

Het uitvoeren van diverse renovatiewerken - binnenafwerking in verschillende gebouwen op de campus van het UZ Gent



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres :  Corneel Heymanslaan 10 , BE- 9000  Gent
Contactpersoon:  De heer Jeroen Platevoet
Tel:   +32 93321479
E-mail:   Jeroen.platevoet@uzgent.be
Internetadres(sen):   www.uzgent.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Aankoopdienst, Ingang 75, Route 7515, 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II)
Postadres :  Corneel Heymanslaan 10, BE- 9000  Gent
Contactpersoon:  De heer Jeroen Platevoet
Tel:   +32 93321479
E-mail:   Jeroen.platevoet@uzgent.be
Internetadres(sen):   www.uzgent.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Het uitvoeren van diverse renovatiewerken - binnenafwerking in verschillende gebouwen op de campus van het UZ Gent  
Referentienummer:   OP/JPL/JPL/D34220232
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Universitair Ziekenhuis Gent, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent, +32 9 332 21 11
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het uitvoeren van diverse renovatiewerken - binnenafwerking in verschillende gebouwen op de campus van het UZ Gent.   Deze opdracht betreft een multilaterale raamovereenkomst met max. 3 deelnemers, voor zover er voldoende geschikte inschrijvingen zijn.   Voor de toewijzing van een specifieke deelopdracht aan één van de deelnemers aan de raamovereenkomst zal het UZ Gent volgende procedure gebruiken:   - van de deelopdracht wordt een samenvattende meetstaat opgemaakt   - deze meetstaat wordt maximaal ingevuld met prijzen die werden opgegeven n.a.v. voorliggende raamovereenkomst.   - voor bijkomende werken, waarvoor nog geen eenheidsprijs gekend is, zal het UZ Gent een bijkomende eenheidsprijs vragen bij de deelnemers aan de raamovereenkomst.   - de deelopdracht wordt toegekend aan de opdrachtnemer met de aldus meest gunstigste en regelmatige offerte.   - indien de opdrachtnemer deze werken niet kan starten tegen de vooropgestelde termijnen, wordt de deelopdracht telkens toegekend aan de volgende meest gunstig gerangschikte regelmatige offerte.   Geen exclusiviteit   Het aantal deelopdrachten dat zal toegekend worden in het kader van deze opdracht tijdens de volledige duur van de opdracht is niet bepaald. Er worden geen minimum aantal deelopdrachten gegarandeerd, zodat het aantal deelopdrachten dat effectief zal toegekend worden onder deze opdracht geen grond kan zijn voor enige schadevergoeding.   De opgegeven hoeveelheden in de samenvattende meetstaat zijn geraamd voor alle toe te kennen werken in de komende 4 jaren.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Geen

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verklaring betreffende de totale jaaromzet van de onderneming en haar omzet in werken waarop de opdracht betrekking heeft over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De totale omzet van de onderneming dient afzonderlijk (per jaar) en en duidelijk vermeld te worden voor de laatste 3 boekjaren. De gemiddelde totale jaaromzet in werken waarop de opdracht betrekking heeft van de inschrijver dient minimaal 1.810.000 EUR exclusief BTW te bedragen over de laatste 3 boekjaren heen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van attest van goede uitvoering die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal attest van goede uitvoering van 3 referentiewerken, gelijkaardig aan de opdracht, bij voorkeur in het kader van een raamovereenkomst.
Vereiste erkenning: De inschrijver beschikt minimaal over een erkenning in één van de categorieën D1, D4, D5 of D25.
De minimale klasse bedraagt 5. Deze opdracht wordt immers gegund aan 3 inschrijvers. Dus elke inschrijver zal mogelijks maar een deel van de opdrachten toegewezen krijgen.
Indien zou blijken dat een bepaalde deelopdracht een hogere klasse vereist dan dat een inschrijver bezit en/of dat voor deze specifieke deelopdracht een andere erkennig vereist is dan deze waarover de inschrijver beschikt, dan zal de inschrijver aan deze deelopdracht niet kunnen deelnemen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-18  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-04-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-10-18
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Aankoopdienst - Ingang 75 - Route 7515 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), De Pintelaan 185 te 9000 Gent

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-15

Vergelijkbare advertenties van BDA