Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Postadres : Drie Eikenstraat 655, BE- 2650 Edegem
Contactpersoon: Mevrouw Kitty Bertels
Tel: +32 38213286
E-mail: kitty.bertels@uza.be
Internetadres(sen): www.uza.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop modulaire units labo pathologische anatomie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: UZA/AD/22.172
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215146
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Drie Eikenstraat 655 te 2650 Edegem
II.2.4. Beschrijving
Aankoop modulaire units labo pathologische anatomie
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-10-13
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. In toepassing van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver zijn jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. Debuitenlandse inschrijver dient dit echter wel in bij de offerte.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. 3. De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing). De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
Eventuele minimumeisen:
1. - geen negatief eigen vermogen -
de buitenlandse inschrijver dient zijn jaarrekening bij het UEA en de offerte te voegen
2. Jaarlijkse omzet laat toe om voor de realisatie van de voorliggende opdracht een voldoende buffer te voorzien.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 3 representatieve uitvoeringen van een gelijkaardige aard en omvang dan deze die het voorwerp vormt van de opdracht, vergezeld van een attest van goede uitvoering van maximum 3 jaar oud.2. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.
Eventuele minimumeisen:
1. De opgegeven referenties dienen opgesteld te worden volgens de tabel in bijlage en kunnen desgevallend aangevuld worden met bijkomende informatie (Bijlage C). minimum 3 referenties
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-12 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-04-10
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De aannemer is verplicht om vóór het indienen van zijn offerte een plaatsbezoek te brengen aan de toekomstige bouwplaats om zich te vergewissen van de plaatselijke omstandigheden.De aannemer zal hiervoor contact opnemen met de technische dienst van het UZA. Hiervoor maakt hij een afspraak met Nico Laeremans, projectleider Technische Dienst, telefoon 03 275 73 70. Het plaatsbezoek dient uiterlijk 14 dagen voor het indienen van de offerte te zijn aangevraagd, en zal zo spoedig mogelijk volgend op de aanvraag worden verleend.Een geldig plaatsbezoek is steeds een tijdig aangevraagd individueel plaatsbezoek in aanwezigheid van een aangestelde van UZA.De inschrijver is verplicht een behoorlijk ondertekend attest van plaatsbezoek bij zijn offerte te voegen. Hij wordt verondersteld bij de uitvoering van de opdracht de plaatselijke omstandigheden te kennen, zodat deze door hem nadien niet langer als onvoorzienbaar of onvermijdbaar kunnen worden beschouwd. Het ontbreken van het attest van plaatsbezoek leidt tot de substantiële onregelmatigheid van de offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, BE- 2000 Antwerpen
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Ondernemingsrechtbank Antwerpen, afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20 bus 7, BE- 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-08