Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Alliantie van Brusselse Coöperatieven BV cvba
Postadres : Albert Dumontlaan 10, BE- 1200 Brussel
Contactpersoon: Mohamed Oumzil
Tel: +32 479792178
E-mail: moumzil@abcoop.be
Internetadres(sen): http://www.slrb.irisnet.be/fr
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=457557
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Conformerings en modernisatiewerken aan 13 liften in 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe. Referentienummer: ABC SC scrl-2020 – SLRB 2810/2020/04/01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Conformerings en modernisatiewerken aan 13 liften gelegen op nr. 34 in de Ideaallaan; op nr. 11, 13, 15, 17, 19, 258, 260 in de Brocquevillelaan; op nr. 18, 20, 22, 24 in de Guillaume Abelooslaan en op nr. 1 in de Prekelindenlaan in 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Ideaallaan nr. 34Brocquevillelaan nr. 11, 13, 15, 17, 19, 258, 260Guillaume Abelooslaan nr. 18, 20, 22, 24Prekelindenlaan nr. 1
II.2.4. Beschrijving
Conformerings- en modernisatiewerken aan 13 liften in 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe op de volgende adressen: Ideaallaan nr. 34 Brocquevillelaan nr. 11, 13, 15, 17, 19, 258, 260 Guillaume Abelooslaan nr. 18, 20, 22, 24 Prekelindenlaan nr. 1 De omvang van deze werken wordt beschreven in de technische bepalingen van dit bestek.
II.2.7. Looptijd
260 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016, bevinden de inschrijvers zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 62 van het besluit "Plaatsing":De inschrijver die personeel tewerkstelt dat aan de wet van 27 juni 1969 onderworpen is, voegt een attest bij van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van zijn socialezekerheidsbijdragen. De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onder een andere lidstaat van de Europese Unie ressorteert en hierboven niet bedoeld wordt, voegt een attest bij dat is uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn verplichtingen betreffende de betaling van de socialezekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste kalenderkwartaal verstreken voor de uiterste ontvangstdatum van de offertes.B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 63 van het besluit "Plaatsing":Bij zijn deelnemingsaanvraag voegt de inschrijver een attest waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest betreft de laatste fiscale periode verstreken voor de uiterste ontvangstdatum van de deelnemingsaanvragen. Voor een Belgische inschrijver moet dat attest door de FOD Financiën opgesteld zijn.C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016In toepassing van artikel 39 van het Plaatsingsbesluit dat bepaalt dat de opdrachtstukken het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kunnen verruimen. "Wanneer hij zijn offerte indient, verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten en ze op eenvoudig verzoek binnen 10 dagen aan de aanbestedende dienst te bezorgen (deze documenten zullen gevraagd worden wanneer de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht)."1. Strafblad: Uittreksel uit het strafblad of gelijkwaardig document uitgereikt door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid van het betreffende land.2. Attest van afwezigheid van faillissement: Een attest uitgereikt door de bevoegde overheid van het betreffende land waaruit blijkt dat de inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden niet heeft gestaakt, geen gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor hem geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1° dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt, ofwel2° dat de inschrijver houder is van een attest of ingeschreven staat op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. De attesten vermelden de referenties die de inschrijving op de officiële lijst of verkrijging van de certificering mogelijk maakten, net als de classificatie op die lijst; ofwel3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken. Op erewoord in het bezit te zijn van de bedoelde documenten en ze op eenvoudig verzoek binnen 10 dagen aan de aanbesteder te bezorgen (deze documenten zullen gevraagd worden wanneer de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).
Eventuele minimumeisen:
Categorie N1 Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-28 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-04-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-10-28
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Attentie:Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver deelnemen aan het verplichte bezoek ter plaatse dat plaatsvindtop 04.10.2022 om 14h00. (neem contact op met de projectmanager).Attentie:De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.Attentie:Er wordt op e-Procurement een forum bijgehouden. De inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te steilenen er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van de eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/fr
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-08