Kamer Van Volksvertegenwoordigers

Outsourcing schoonmaak



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Kamer van volksvertegenwoordigers
Postadres :  Paleis der Natie, BE- 1008  Brussel
Contactpersoon:  de heer J. Van Winckel
Tel:   +32 25499170
E-mail:   ovomap@dekamer.be
Internetadres(sen):   www.dekamer.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=457070


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Outsourcing schoonmaak  
Referentienummer:   KVV-22GFB04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat in het verzorgen van alle schoonmaakactiviteiten in de burelen, vergaderlokalen, gangen, kitchenettes, toiletten en overige lokalen in het Forumgebouw, gelegen aan de IJzerenkruisstraat, Leuvenseweg en Drukpersstraat te 1000 Brussel, alsmede in de Senaat.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht bestaat in het verzorgen van alle schoonmaakactiviteiten in de burelen, vergaderlokalen, gangen, kitchenettes, toiletten en overige lokalen in het Forumgebouw, gelegen aan de IJzerenkruisstraat, Leuvenseweg en Drukpersstraat te 1000 Brussel, alsmede van de Senaat.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-10-17  13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-10-17
Plaatselijke tijd:   13:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 37,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-05

Vergelijkbare advertenties van BDA