Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Kamer van volksvertegenwoordigers
Postadres : Paleis der Natie, BE- 1008 Brussel
Contactpersoon: de heer J. Van Winckel
Tel: +32 25499170
E-mail: ovomap@dekamer.be
Internetadres(sen): www.dekamer.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=457070
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Outsourcing schoonmaak Referentienummer: KVV-22GFB04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90911200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat in het verzorgen van alle schoonmaakactiviteiten in de burelen, vergaderlokalen, gangen, kitchenettes, toiletten en overige lokalen in het Forumgebouw, gelegen aan de IJzerenkruisstraat, Leuvenseweg en Drukpersstraat te 1000 Brussel, alsmede in de Senaat.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht bestaat in het verzorgen van alle schoonmaakactiviteiten in de burelen, vergaderlokalen, gangen, kitchenettes, toiletten en overige lokalen in het Forumgebouw, gelegen aan de IJzerenkruisstraat, Leuvenseweg en Drukpersstraat te 1000 Brussel, alsmede van de Senaat.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-17 13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-10-17
Plaatselijke tijd: 13:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-05