Ocmw Sint-jans-molenbeek

Aankoop van meubilair voor Arcadia



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Sint-Jans-Molenbeek
Postadres :  A. Vandenpeereboomstraat, 14, BE- 1080  Brussel
Contactpersoon:  De heer Philippe DAEMS
Tel:   +32 24125397
Fax:   +32 24125353
E-mail:   philippe.daems@cpas1080.brussels
Internetadres(sen):   http://www.cpas-molenbeek.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop van meubilair voor Arcadia  
Referentienummer:   2022/11
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Aankoop van meubilair voor kamers  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Residentie ARCADIA, F. Elbersstraat 20 te 1080 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
3   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Aankoop van meubilair leefruimte biljart  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Residentie ARCADIA, F. Elbersstraat 20 te 1080 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
3   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
Aankoop meubilair lokaal ergo  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Residentie ARCADIA, F. Elbersstraat 20 te 1080 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
3   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van deze opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn
Eventuele minimumeisen:
1. De omzet van de bedrijfsactiviteit van de huidige overheidsopdracht over de laatste drie boekjaren moet minstens 100.000 EUR (inclusief BTW)

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de belangrijkste leveringen in verband met deze opdracht, die in de afgelopen drie jaar zijn verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren

Eventuele minimumeisen:
1. Ten minste één leveringsbewijs die vergelijkbaar is met deze van de huidige opdracht, voor een minimumbedrag van 50.000 euro inclusief BTW


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-26  16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-01-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-09-26
Plaatselijke tijd:   16:00
Adres:   A. Vandenpeereboomstraat 14, de gelijksvloer, raadkamer

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Om het plaatsbezoek uit te voeren, moet de inschrijver contact opnemen met de heer Kevin TORISAEN (Tel : 02/563.31.03 – Email : kevin.torisaen@cpas1080.brussels) van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 13u tot 16uDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
wetensschapstraat 33,  BE- 1040  Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-26

Vergelijkbare advertenties van BDA