Ocmw Ganshoren

RENOVATIE VAN 36 KAMERS NAAR WZC NORMEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  OCMW Ganshoren
Postadres :  Hervormingslaan, 63, BE- 1083  Ganshoren
Contactpersoon:  Sebastien Defrance
E-mail:   sdefrance@cpasgan.irisnet.be
Internetadres(sen):   https://www.cpasganshoren.be/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=454483


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RENOVATIE VAN 36 KAMERS NAAR WZC NORMEN  
Referentienummer:   CPAS de Ganshoren-ECH007-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het contract betreft de renovatie van 36 kamers tot MR - MRS normen in het OCMW Rust- en Verzorgingstehuis Ganshoren - tehuis Heydeken (hierna "het tehuis").
De MR-MRS goedkeuring van het tehuis werd opgeschort na een inspectiebezoek van IRISCARE. Het doel van de
Het doel van dit renovatieproject is deze goedkeuring terug te krijgen.
Via een voorlopige overheidsopdracht is een architecten- en ontwerpbureau aangesteld om
worden uitgevoerd om deze opschorting op te heffen en de goedkeuring zo spoedig mogelijk te herstellen.
zo snel mogelijk. Dit bureau is ook betrokken bij het opstellen van het onderhavige bestek,
in het bijzonder de technische clausules, en is verantwoordelijk voor het toezicht op de werf tijdens de werken.
werkt.
De werken omvatten (maar zijn niet beperkt tot)
- HVAC
- Sanitaire voorzieningen
- Brandveiligheid
- elektrische installaties
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-22


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Hoeveelheidstabel in Excel-formaat om het opstellen van de offerte te vergemakkelijken

Vergelijkbare advertenties van BDA