Elia Asset

Integrated Facility Management for ELIA



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Elia Asset
Postadres :  Keizerslaan 20, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Amaury Van Rossen
Tel:   +32 484567637
E-mail:   amaury.vanrossen@elia.be
Internetadres(sen):   www.elia.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=454969


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Integrated Facility Management voor ELIA  
Referentienummer:   Elia Asset-WS1104308427-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Lot1: Geïntegreerd Facility Management voor de 5 administratieve gebouwen van ELIA in België
Dit omvat Facility soft services (Catering, Vending, Cleaning, Welfare), Facility hard services (technisch onderhoud van de gebouwen) en de coördinatie van alle activiteiten.
Lot 2: Schoonmaak van 6 servicecentra in België
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Integrated Facility Management voor 5 administratieve gebouwen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
Voor de administratieve gebouwen in Brussel (Empereur, Monnoyer, Schaarbeek), in Antwerpen (Merksem) en in Namen (Crealys) is ELIA op zoek naar een leverancier die verantwoordelijk is voor Facility Soft Services (Catering, Vending, Cleaning, Welfare .), Facility Hard Services (technisch onderhoud van de gebouwen), en de coördinatie van alle activiteiten.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Zal beschreven worden in de aanbestedingsdocumenten  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Schoonmaak van 6 "service centers"  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van 6 gebouwen van ELIA genaamd "service centers".   We spreken over het schoonmaken van bureaus, vergaderzaal, sanitair, keukens, ramen.   De gebouwen zijn gelegen in Lendelede, Stalen, Villeroux, Bressoux, Gouy, en Lochristi voor een totale oppervlakte van ongeveer 9750m².  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Zal beschreven worden in de aanbestedingsdocumenten  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-20  15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   EN, FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaat moet voor de sluitingsdatum (zie IV.2.2.) de ‘Prequalification Questionnaire (PQQ)’ aanvragen, vervolledigen en indienen, gebaseerd op de meest recente informatie en inclusief ondersteunende documenten.Aanvragen tot toegang tot de tender op het Ariba platform moeten worden gericht aan de verantwoordelijke aankoper (zie I.1.) met vermelding van de naam, het adres en BTW nummer van de deelnemende legale entiteit alsook de naam, e-mail en telefoongegevens van de verantwoordelijke contactperso(o)n(en). Eens een aanvraag werd ingediend, zal toegang tot de tender op het Ariba platform per e-mail spoedig worden verleend.Kandidaten worden aangeraden om zo spoedig mogelijk toegang aan te vragen en om te klikken op ‘intend to participate’ om eventuele verduidelijking van de aanbestedende entiteit te ontvangen.Indien toegang tot Ariba minder dan 48 uren voor sluitingstijd werd aangevraagd, kan niet worden gegarandeerd door de aanbestedende entiteit dat de Ariba login gegevens tijdelijk zullen worden verschaft.De kandidaat is uitsluitend verantwoordelijk om tijdig toegang tot Ariba aan te vragen.De Aanbestedende entiteit neemt geen verantwoordelijkheid i.v.m. mogelijkse problemen met Ariba.Kandidaturen die niet correct of tijdig werden verstuurd via Ariba zullen worden verworpen.De handleiding voor het gebruik van E-Sourcing (Ariba) is toegankelijk via de volgende URL:https://www.elia.be/nl/leveranciers/informatie-en-tools

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Zie VI.4.3,  BE  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk geschil met betrekking tot de schorsing van de aanbestedingsprocedure zal beslist worden door de voorzitter van de ondernemingsrechtbank, of in het geval een aan verzoek tot vernietiging door de ondernemingsrechtbank, te Brussel in beide gevallen Waterloolaan 70 - 1000 Brussel.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-16

Vergelijkbare advertenties van BDA