Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Leopoldsburg
Postadres : Koningin Astridplein 37, BE- 3970 Leopoldsburg
Contactpersoon: De heer Wouter Beke
Tel: +32 11349211
Fax: +32 11348378
E-mail: wouter.beke@leopoldsburg.be
Internetadres(sen): www.leopoldsburg.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Architect Anja Gielen
Postadres : De Scheuten 12, BE- 3971 Leopoldsburg
Contactpersoon: Mevrouw Anja Gielen
Tel: +32 11393474
E-mail: anja@Architectgielen.be
Internetadres(sen): www.architectgielen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - BOUW UITBREIDING DIENSTENCENTRUM - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 624.05/2022-001
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262800
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Dienstencentrum, De Wittelaan 4 te 3970 Leopoldsburg
II.2.4. Beschrijving
Door de afbraak van het oude woonzorgcentrum beschikt het dienstencentrum Den Tuinhoek over onvoldoende ruimte. Het bestaande gedeelte wordt uitgebreid met een gecompartimenteerde stockageruimte, een bureel en sanitaire voorzieningen. Voor de bouw hiervan wordt er een aannemer aangesteld. De aanvraag betreft het uitbreiden van het huidige dienstencentrum De Tuinhoek. Er is voor dit gebouw nood aan enerzijds een uitbreiding van de keuken, en anderzijds bijkomend sanitair en een extra grotere bureauruimte. Rechts in het gebouw situeren zich de serviceflats, en aan de overkant bevindt zich het woon- en verzorgingstehuis van Vitas. Aan de linkerkant is recent een appartement opgetrokken met op alle niveaus woonruimtes. Om te voldoen aan de wensen tot uitbreiding van het dienstencentrum is het plan ontstaan om links van de bestaande inkomruimte een nieuw volume te bouwen, waarvan de zijgevel in dezelfde lijn komt te liggen dan de huidige veranda. Om de privacy van de nieuwe appartementen links te behouden, wordt er geopteerd om geen ramen in deze nieuwe gevel te voorzien. Het sanitair en de uitbreiding van de keuken zijn ruimtes zonder ramen, maar met kunstlicht gekoppeld aan aanwezigheid, terwijl in het bureau de ramen in de voorgevel voorzien worden.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-10-03
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-12-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver toont zijn financiële en economische draagkracht aan door het voorleggen van:• Een bankverklaring betreffende de actuele financiële toestand van de inschrijver. Deze bankverklaring mag niet langer dan 30 kalenderdagen voor de datum van het indienen van de offerte(s) gedateerd zijn.• Een ondertekende verklaring betreffende de totale omzet én de omzet gerealiseerd in dien-sten aanverwant aan deze waarop deze opdracht betrekking heeft. De verklaring dient be-trekking te hebben op de afgelopen drie kalenderjaren en duidelijk het onderscheid te ma-ken tussen de totale omzet en de omzet gerealiseerd in diensten aanverwant aan de dien-sten waarop deze opdracht betrekking heeft.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De minimale vereisten qua financiële en economische draagkracht zijn:
• De inschrijver dient over een solide financiële positie te beschikken.
• De omzet gerealiseerd in diensten aanverwant aan deze waarop deze selectie betrekking heeft dient jaarlijks minstens 150.000 euro (excl. BTW) te bedragen.
2. nvt
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. een lijst met realisaties vergelijkbaar met de opdracht gedurende de laatste 5 jaar.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 realisaties
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie specificaties in het lastenboek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-01 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-12-30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank gerechtelijk arrondissement Hasselt
Parklaan 25, BE- 3500 Hasselt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-10