Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres : Groenebriel 1, BE- 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Katia Dhuyvetter
Tel: +32 92246131
Fax: +32 92245354
E-mail: katia.dhuyvetter@azstlucas.be
Internetadres(sen): www.azstlucas.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Oefentoestellen voor rug- én nekrevalidatie Referentienummer: 2022-004-MIT-KD
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33155000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek, Groenebriel 1 in 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het leveren, plaatsen, indienststellen en onderhouden van een UNIFORM geheel van oefentoestellen voor RUG- ÉN NEKREVALIDATIE. De oplossing dient MINIMAAL volgende functies te omvatten: cervicale rotatie, cervicale extensie - laterale flexie, lumbale - thoracale extensie, lumbale - thoracale flexie, rug (lumbale - thoracale) laterale flexie, lumbale - thoracale rotatie. Bij de oplossing wordt een server-based softwareplatform voorzien, waar zowel de zorgverleners als de patiënt toegang toe hebben (elk in hun eigen domein). Daarnaast dient bij de oplossing een EMG-module inbegrepen te zijn die gesynchroniseerd/geïntegreerd met de oefentoestellen en het softwareplatform gebruikt kan worden. Tevens dient een koppeling met het EPD te worden voorzien. De installatie dient gefaseerd te verlopen zonder dat hierbij de continuïteit van de dienst ernstig in het gedrang komt en/of het trainingsschema van de patiënten ernstig verstoord wordt.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekening of de neergelegde jaarrekening over het laatste beschikbare boekjaar, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekening zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen in het gevraagde boekjaar.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver voegt bij zijn offerte relevante referenties van ziekenhuizen waar gelijkaardige opdrachten door hem zijn uitgevoerd in de afgelopen 3 jaar. De referenties dienen opgegeven te worden in het formaat van bijlage C. 2. De inschrijver bewijst zijn notificatie bij het FAGG voor de distributieactiviteit van de in de offerte aangeboden medische hulpmiddelen.3. De inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige attesten of verklaringen waaruit blijkt dat de inschrijver beschikt over een eigen technische dienst/dienst na verkoop/herstellingsplaats.
Eventuele minimumeisen:
1. De lijst bevat minstens 3 referenties uit de afgelopen 3 jaar van een ziekenhuis waarbij de opdracht door de inschrijver zelf is uitgevoerd. Deze referenties betreffen een uniek platform waarbij alle toestellen voor rugrevalidatie én alle toestellen voor nekrevalidatie, zoals minimaal voorzien in deze opdracht, door de inschrijver zijn geleverd en in dienst gesteld. Het wordt aannemelijk geacht dat een opdracht goed is uitgevoerd door met name: Het voorleggen door de inschrijver van een certificaat van goede uitvoering voor de betrokken opdracht.
2. De inschrijver dient geregistreerd te zijn bij het FAGG als distributeur van de aangeboden medische hulpmiddelen
3. - De technische dienst van de inschrijver dient minimum 1 technische medewerker in loondienst te hebben, dit om de aanbestedende overheid ervan te verzekeren dat er voldoende support op technisch vlak kan worden gegeven door de inschrijver, zowel tijdens de installatie als bij de dienst na verkoop.
- De ondersteuning van deze technische dienst/dienst na verkoop/herstellingsplaats dient in het Nederlands plaats te vinden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-08 13:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-09-13
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank
Opgeëistenlaan 401 E, BE- 9000 Gent
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-08