Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Postadres : Dijkstraat 8, BE- 2630 Aartselaar
Contactpersoon: Dhr. Marijn Wevers
Tel: +32 34504511
Fax: +32 34583020
E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internetadres(sen): www.aquafin.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=453972
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
V0271001 - Wolfsdonk, vervangen hydrofoor + hijsinrichting V0271002 - Wolfsdonk, vervangen PE-doseerinstallatie door standaardopstelling Referentienummer: AQFINFRA-V0271001-V0271002-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45252130
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
V0271001 - Wolfsdonk, vervangen hydrofoor + hijsinrichting
• Vervangen bestaande hydrofoorinstallatie
• Aanpaswerken aan de aanzuig van de hydrofoor
• Vervangen hijsinrichting (monorail) naar hangbaansysteem
V0271002 - Wolfsdonk, vervangen PE-doseerinstallatie door standaardopstelling
• Leveren en plaatsen betreedbare behuizing voor de PE-aanmaakunit
(incl. toebehoren: verlichting, verwarming, …)
• Aansluiten PE-aanmaakunit (Elektrisch en elektromechanisch)
• Aansluiten lokaal bord ammonium-analyser
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-09
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
TERECHTWIJZEND BERICHT NR.1: wijzigingen in bestek zie document 'TB01'. De aannemer dient op zijn offerte aan te geven met dit TB1 rekening te hebben gehouden.