Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Planning En Coördinatie

Hoppinpunten - Raamcontract fietsenstallingen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Planning en Coördinatie
Postadres :  Koning Albert II-laan 20 bus 4, BE- 1000  Brussel
E-mail:   aanbesteding.contracten.awv@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=454891  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=454891


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Hoppinpunten - Raamcontract fietsenstallingen  
Referentienummer:   PCO-AWV/INV/2021/7-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233293
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van de aanneming is om over heel Vlaanderen een reeks Hoppinpunten uit te rusten met fietsluifels, fietsbeugels en fietsrekken. Hierbij zou de opdrachtnemer dit straatmeubilair zowel moeten leveren als plaatsen. De opdracht wordt als een raamcontract opgevat ten einde de nodige flexibiliteit te bewaren om per locatie de gewenste ingrepen en werken met de lokale verantwoordelijken af te stemmen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat hoofdzakelijk:   - het lokaal opbreken van verhardingen en funderingen   - het aanleggen van funderingen voor straatmeubilair   - het leveren en plaatsen van luifels   - het leveren en plaatsen van fietsbeugels   - het leveren en plaatsen van signalisatie   - het lokaal herstellen van verhardingen en funderingen   - het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.  
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Verlengbaar met 2 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-14  13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-09-14
Plaatselijke tijd:   13:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-08-09

Vergelijkbare advertenties van BDA