Visit.brussels

BESTEK VOOR HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE INSTALLATIE VAN LANTAARNPAALRECLAME IN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  visit.brussels
Postadres :  2-4 Koningsstraat, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Kim Ongena
Tel:   +32 0499474252
E-mail:   k.ongena@visit.brussels
Internetadres(sen):   https://visit.brussels/fr  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=454024


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BESTEK VOOR HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE INSTALLATIE VAN LANTAARNPAALRECLAME IN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST  
Referentienummer:   visit.brussels-2022-VB-AC-COM-CANDELABRESBXL-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  79341400
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de installatie van lantaarnpaalreclame in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest tot voorwerp hebben.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
De installatie van lantaarnpaalreclame in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten behoudt de aanbesteder zich het recht voor om deze raamovereenkomst één of meerdere keren met één jaar te verlengen voor zover de totale duur, verlengingen inbegrepen, niet langer is dan vier jaar, te rekenen vanaf de dag waarop de raamovereenkomst werd gesloten.   De verlenging gebeurt stilzwijgend en zal door de aanbestedende overheid bevestigd worden aan de hand van een aangetekend schrijven gericht aan de opdrachtnemer binnen een termijn van 30 kalenderdagen vanaf de verjaardatum van de gunning van de raamovereenkomst.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-29  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-29
Plaatselijke tijd:   12:05

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Vierarmenstraat 13,  BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 25086111
Fax:   +32 25086277
Internetadres(sen):   http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-29

Vergelijkbare advertenties van BDA