Ivvo Ov

Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van ondergrondse afvalcontainer met onderhoud en beheerssoftware



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  IVVO OV
Postadres :  Bargiestraat 6, BE- 8900  Ieper
Contactpersoon:  De heer Michael Willaert
Tel:   +32 57230880
E-mail:   michael.willaert@ivvo.be
Internetadres(sen):   www.ivvo.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van ondergrondse afvalcontainer met onderhoud en beheerssoftware  
Referentienummer:   IVVO/2021/04
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34928480
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Enkele gemeenten binnen het werkingsgebied van IVVO wensen over te gaan tot het inzamelen van verschillende afvalfracties via ondergrondse brengsystemen. De opdracht is opgedeeld in verschillende percelen afhankelijk van de vraag en noden van de respectievelijke gemeenten.
Zo wil de gemeente Koksijde overgaan tot het plaatsen van sorteerstraatjes met 4 verschillende fracties in hun toeristische zones. De afvalstraatjes kunnen bestaan uit 5 tot 7 ondergrondse containers.
De restafvalcontainers dienen uitgerust te worden met een inwerpzuil voor het toepassen van volumediftar en een toegangscontrolesysteem waarbij de aanbieder op een zo eenvoudig mogelijke manier zijn afval kan kwijtraken. Daarbij wordt in eerste instantie gedacht aan een elektronisch betaalsysteem (met bankkaart) die al dan niet geïntegreerd wordt in de afvalcontainer.
De stad Veurne wenst over te gaan tot het plaatsen van een sorteerstraatje met 5 fracties. De toegang .(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-20


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er zijn wijzigingen aangebracht aan het bestek en de meetstaten.

Vergelijkbare advertenties van BDA