Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Onderhoud
Postadres : Sint-Lazarusplein 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: directie onderhoud
E-mail: rgerard@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=450542
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Driekleurige lichtseininstallaties en afbakening - Aanpassings-, uitbreidings- en vernieuwingswerken van de installaties - Onderhoud en herstelling van bestaande installaties. Referentienummer: DAA-BMB/DE-DO/E21.107-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45316000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Driekleurige lichtseininstallaties en afbakening - Aanpassings-, uitbreidings- en vernieuwingswerken van de installaties - Onderhoud en herstelling van bestaande installaties.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht van werken betreft: • de aanpassing en de uitbreiding van de bestaande driekleurige lichtseininstallaties; • de vernieuwing van bepaalde verouderde installaties; • de opstelling van nieuwe driekleurige lichtseininstallaties; • de opstelling van seininstallaties met voorlopig karakter; • het onderhoud en in volmaakte staat van werking houden van sein- en afbakeningsinstallaties; • de opstelling van dynamische signalisatie; • de herstelling van de installaties in geval van averij. • Alle andere prestaties die niet uitdrukkelijk beschreven worden in de bestek of de bijlagen ervan maar die nodig zijn voor een perfecte afwerking en voor het functioneren van de constructies, met inachtnemingvan de regels van goed vankmanschap, de regelgeving en de toepasselijke documenten.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De ondernemer moet voldoen aan volgende selectievoorwaarden :• hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van ondercategorie P2 en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 8 volgens de raming van de aanbestedende overheid);• hetzij het bewijs van een gelijkwaardige erkenning voortvloeiend uit zijn inschrijving op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Gemeenschappen alsook uit eventuele aanvullende bescheiden;• hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3, §1, 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken, zoals gewijzigd (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991);
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Overeenkomstig artikel 30 van het koninklijk besluit van 25 januari 2001 betreffende de tijdelijke of mobiele bouwplaatsen is de inschrijver ertoe gehouden een offerte conform het veiligheids- en gezondheidsplan in te dienen. Bij de offerte moet hij een document voegen:- waarin beschreven wordt op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met het veiligheids- en gezondheidsplan of de gedeelten van dit plan die een dergelijke beschrijving noodzakelijk maken; - dat de gedetailleerde prijsberekening bevat van de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en –middelen. De aandacht van de inschrijvers wordt gevestigd op het feit dat hun offerte nietig verklaard kan worden indien de uitvoeringswijzen beschreven in het bij hun offerte gevoegd formulier beoordeeld worden als zijnde niet-conform het veiligheids- en gezondheidsplan, of indien de daarin vermelde kostprijs van de preventiemaatregelen en –middelen als abnormaal beschouwd wordt.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-15
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: e-tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-13