Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Centrale Raad voor het Bedrijfsleven
Postadres : Blijde Inkomstlaan 17-21, BE- 1040 Brussel
Contactpersoon: Alain Draguet
Tel: +32 22338825
E-mail: alain.draguet@ccecrb.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.ccecrb.fgov.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=452335
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Bureau Deplasse et associés
Postadres : Terhulpensesteenweg 181 bus 1, BE- 1170 Bosvoorde
Contactpersoon: Jean-Jacques QUENON
Tel: +32 496525652
E-mail: quenon.j@deplasse.com
Internetadres(sen): https://www.deplasse.com
Adres van het kopersprofiel: https://www.ccecrb.fgov.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie van de Hoogspanningscabine, de ALSB en installatie van laadpalen Referentienummer: CCE.-CCECRB/2022/05/001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45310000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
vervanging van de hoogspanningscabine , vervanging van het hoofd LS bord en installatie van oplaadpunten voor elektrische auto's
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Blijde Inkomstlaan 17-211040 Brussel
II.2.4. Beschrijving
vervanging van de hoogspanningscabine , vervanging van het hoofd LS bord en installatie van oplaadpunten voor elektrische auto's
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-10-31
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-11-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
ZIE AANBESTEDINGSBESTEK
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
ZIE AANBESTEDINGSBESTEK
Eventuele minimumeisen:
ZIE AANBESTEDINGSBESTEK
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
ZIE AANBESTEDINGSBESTEK
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: P1
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De werkzaamheden vinden plaats op een bedrijfsterrein. De Dienstverlener neemt alle maatregelen om ervoor te zorgen dat de continuïteit van de activiteiten van deze locaties niet wordt
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-02 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een bezoek ter plaatse is vereist. De geleide bezoeken vinden plaats op dinsdag 02/08/2022 na voorafgaandelijke afspraak met De heer Jean-Jacques QUENON, Ingenieur, assistante van de opdrachtgever ,GSM : 0496/52.56.52Mail : quenon.j@deplasse.comNa het bezoek zal aan de Inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden.Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres:quenon.j@deplasse.com en/of alain.draguet@ccecrb.fgov.be .Na verificatie van uw aanvraag, zult u de opdrachtdocumenten ontvangen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoek tot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-14