Elsene

LANDSCHAPSINRICHTING VAN DE WEGENIS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Elsene
Postadres :  Elsensesteenweg, 168, BE- 1050  Brussel
Tel:   +32 25156317
E-mail:   raf-do@ixelles.be
Internetadres(sen):   www.ixelles.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447608


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
LANDSCHAPSINRICHTING VAN DE WEGENIS  
Referentienummer:   Gemeente Elsene-2022-167-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112730
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht is een overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de landschapsinrichting van de wegenis en heeft met name betrekking op de aanplanting van hoogstammige bomen en struiken.
De werken worden in detail beschreven in de technische bepalingen van het bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
II.2.4. Beschrijving
De opdracht is een overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de landschapsinrichting van de wegenis en heeft met name betrekking op de aanplanting van hoogstammige bomen en struiken.  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Na afloop van de initiële looptijd van 1 jaar, krachtens artikel 57, tweede lid, van de wet van 17 juni 2016, kan de opdracht 2 keer verlengd worden voor een periode van 1 jaar zonder dat de volledige looptijd, met inbegrip van de verlengingen, meer bedraagt dan drie jaar vanaf de sluiting van de opdracht en zonder dat de algemene aard van de opdracht wordt gewijzigd. De opdrachtnemer wordt per brief van de verlenging van de opdracht in kennis gesteld vóór het verstrijken van de opdracht.   Ingeval de opdracht niet wordt verlengd, kan de opdrachtnemer geen schadevergoeding eisen uit hoofde van deze beslissing.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Overeenkomstig artikel 70 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 en krachtens artikel 3, eerste lid, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken, mogen werken die het voorwerp uitmaken van de opdracht slechts worden uitgevoerd door ondernemers die ofwel hiertoe erkend zijn, ofwel aan de voorwaarden ertoe voldoen of nog het bewijs geleverd hebben van het feit dat ze voldoen aan de voorwaarden voor de erkenning bepaald door of krachtens de voormelde wet.Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning, moet de inschrijver bijgevolg voldoen (of het bewijs leveren dat hij voldoet) aan de vereisten voor de erkenning in klasse 3 of hoger, ondercategorie G3 (beplantingen);De offerte moet vermelden: - ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt. De aanbestedende overheid zal dit zelf controleren bij de databank van erkende aannemers (FOD Economie) via elektronische middelen (TELEMARC). - ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, §1, 2° van de wet van 20 maart 1991. In dat geval voegt de inschrijver een dossier bij zijn offerte dat aantoont dat de inschrijver voldoet aan de vereisten van de gevraagde klasse en categorie. De aanbestedende overheid zal het dossier overmaken aan de Erkenningscommissie.- ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval voegt de inschrijver bij zijn offerte het door de bevoegde instantie afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving en elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning kan aantonen. Op dit certificaat of deze inschrijving staan de referenties vermeld die de certificering of de inschrijving op de lijst hebben mogelijk gemaakt.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: G3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-09-12  15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-09-12
Plaatselijke tijd:   15:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Indienen van een beroep tot nietigverklaring, eventueel voorafgegaan door of vergezeld van een vordering tot schorsing, bij de afdeling Administratie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, per aangetekende brief te versturen binnen een termijn van zestig dagen vanaf de dag volgend op de laatste verzending van de brief of mail/fax met de mededeling van de gemotiveerde beslissing.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-13

Vergelijkbare advertenties van BDA