Vzw Samenaankoop Azo

Openbare procedure met verschillende gunningscriteria voor de levering van kantoormaterialen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  VZW Samenaankoop AZO
Postadres :  Lammekensknokstraat, 68, BE- 8770  Ingelmunster
Contactpersoon:  Francis Maselis
Tel:   +32 475604767
E-mail:   francis@azoprojects.be
Internetadres(sen):   www.samenaankoopazo.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=452121


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Openbare procedure met verschillende gunningscriteria voor de levering van kantoormaterialen  
Referentienummer:   AZO-2022/AZO Kantoormateriaal-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
levering kantoormateriaal
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
Lvering kantoormateriaal  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
ZIE BESTEK

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
ZIE BESTEK



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-12  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-11-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-12
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   ETENDERING

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg West-Vlaanderen, afdeling Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10a,  BE- 8500  Kortrijk

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg West-Vlaanderen, afdeling Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10a,  BE- 8500  Kortrijk

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg West-Vlaanderen, afdeling Kortrijk
Burgemeester Nolfstraat 10a,  BE- 8500  Kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-11

Vergelijkbare advertenties van BDA