Scholengroep 9 Asse-wemmel-halle

RAAMOVEREENKOMST AANKOOP KANTOOR EN KNUTSELMATERIAAL



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Scholengroep 9 Asse-Wemmel-Halle
Postadres :  Nieuwstraat 122A, BE- 1730  Asse
Contactpersoon:  Mevrouw Isabelle Moreels
Tel:   +32 24604797
E-mail:   isabelle.moreels@unik.be
Internetadres(sen):   www.unik.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST AANKOOP KANTOOR EN KNUTSELMATERIAAL  
Referentienummer:   IMO/2022/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30192000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De opdrachtnemer beschikt over een zeer breed gamma aan artikelen, waarbij kwaliteit, veiligheid en kind vriendelijkheid centraal staat. De opdrachtnemer beschikt over voldoende logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen - zijnde de entiteiten van de scholengroep- te verzekeren en voldoende voorraad om "just in time" leveringen mogelijk te maken.   De aanbestedende overheid heeft de volgende doelstellingen:   - een goede prijs-kwaliteit verhouding   - veilige , kindvriendelijke producten   - gemakkelijke en eenvoudige bestelprocedure   - tijdige en correcte levering van bestelde materialen   - eenvoudige en correcte facturatie van geleverde producten  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2022-09-19
Einde (dd/mm/jjjj):   2026-09-18
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren , afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. de producten van dit bestek, kantoor en knutselmateriaal, moeten minimaal 50% van de omzet van de inschrijver bedragen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van minimaal 3 referenties van gelijkaardige leveringen aan scholen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. min 3 referenties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-22  14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2022-11-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-22
Plaatselijke tijd:   14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staten
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-08

Vergelijkbare advertenties van BDA