Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Grimbergen
Postadres : Prinsenstraat 3, BE- 1850 Grimbergen
Contactpersoon: De heer Evert POOT
Tel: +32 22601254
Fax: +32 22701266
E-mail: evert.poot@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop, installatie en onderhoud van liften in woonzorgcentrum Ter Biest - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022/925
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45313100
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Woonzorgcentrum Ter Biest, Chrysantenlaan 50 te 1850 Grimbergen
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat het gefaseerd afbreken van twee bestaande liften, het leveren, plaatsen en in dienst stellen van een beddenlift en een personenlift. Daarnaast omvat deze opdracht eveneens de uitvoering van het preventief onderhoud en herstellingen gedurende 10 jaar van geïnstalleerde liften na het verstrijken van de garantieperiode van 24 maanden.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 plaatsing overheidsopdrachten in klassieke sectoren.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring
2. Een geldig verzekeringsattest
3. De minimale jaaromzet bedraagt minimaal EUR400.000.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste werken gedurende de afgelopen drie jaren werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de pubilek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. De dienstverlener toont aan gedurende de voorbije drie jaren tenminste 2 gelijkaardige opdrachten te hebben uitgevoerd waarbij bestaande liften werden verwijderd en vervangen en dit in een residentiële zorginstelling.
Vereiste erkenning: N1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-12-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver maakt een afspraak met de projectleider van het dossier om de dag en het tijdstip van het bezoek vast te stellen:Mevrouw Leen Van den TroostDirecteur WZC Ter Biest+32 2 269 28 46Leen.vandentroost@grimbergen.beEen plaatsbezoek is mogelijk op volgende dagen: 2,3 en 4 augustus 2022 telkens van 13u00 tot 15u00.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Gemeente Grimbergen
Prinsenstraat 3, BE- 1850 Grimbergen
Tel: +32 22601211
Fax: +32 22701266
E-mail: gemeentebestuur@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-06