Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Evere
Postadres : Hoedemaekerssquare 10, BE- 1140 Evere
Contactpersoon: De heer Collège des bourgmestre et échevins
Tel: +32 22476262
Fax: +32 22455080
E-mail: evere222@evere.brussels
Internetadres(sen): www.evere.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichting van het Kerkhof van Evere Referentienummer: Architecturur
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45112714
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: III.1.3
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: III.1.3
In plaats van:
III.1.3) Technische en beroepsbekwaamheid. Selectiecriteria zoals vermeld in de aanbestedingsstukken. Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria: 1. Enkel voor perceel 2:. Een lijst van ten minste drie referenties van opdrachten van werken van architectuur toegekend tijdens de laatste 5 jaar. Deze referenties zullen het volgende vermelden :. 1) het voorwerp van de opdracht. 2) het jaar van toekenning. 3) de identiteit van de aanbestededen overheid. 4) de contactpersoon. De gemeente behoudt zich het recht om contact met de klant op te nemen om de juistheid van de vermelde referenties te. verifiëren. Eventuele minimumeisen: 2 1. Au moins un certificat de bonne exécution d'un marché de travaux d'architecture pour un montant. minimum de XXXX EUR (TVAC). Vereiste erkenning: Perceel 1. C (Wegenbouwkundige werken), klasse 5. G (Grondwerken), klasse 5. Perceel 2. D (Bouwwerken), klasse 4. D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), klasse 4. D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), klasse. 4. D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), klasse 4. G5 (Afbraakwerken), klasse 4. P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en. diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), klasse 4
Te lezen:
Technische en beroepsbekwaamheid van de inschrijver (selectiecriteria). Perceel 1 (Herinrichting Landschap). Selectiecriteria Minimumvereisten. Een lijst van ten minste drie referenties van opdrachten van werken uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar direct verbonden met perceel 1 (Herinrichting Landscap). Deze referenties zullen het volgende vermelden: . 1) het voorwerp van de opdracht. 2) het bedrag van de uitgevoerde werken. 3) de période van uitvoering van de werken. 4) de identiteit van de openbare of particuliere aanbesteder. 5) de contactpersoon . De gemeente behoudt zich het recht om contact met de klant op te nemen om de juistheid van de vermelde referenties te verifiëren. Ten minste één attest van goede uitvoering (direct verbonden met perceel 1 (Herinrichting Landscap)) is vereist voor perceel 1, voor een minimum bedrag van 1.000.000,00 EUR (incl. btw). Dit attest meldt het voorwerp van de opdracht, het bedrag van de uitgevoerde werken, de periode en de plaats waar de werken uitgevoerd werden. Perceel 2 (Architectuur). Selectiecriteria Minimumvereisten. Een lijst van ten minste drie referenties van opdrachten van werken uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar direct verbonden met perceel 2 (Architectuur). . Deze referenties zullen het volgende vermelden: . 1) het voorwerp van de opdracht. 2) het bedrag van de uitgevoerde werken. 3) de période van uitvoering van de werken. 4) de identiteit van de openbare of particuliere aanbesteder. 5) de contactpersoon . De gemeente behoudt zich het recht om contact met de klant op te nemen om de juistheid van de vermelde referenties te verifiëren. Ten minste één attest van goede uitvoering (direct verbonden met perceel 2 (Architectuur).) is vereist voor perceel 2, voor een minimum bedrag van 700.000,00 EUR (incl. btw). Dit attest meldt het voorwerp van de opdracht, het bedrag van de uitgevoerde werken, de periode en de plaats waar de werken uitgevoerd werden. Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning). Voor perceel 1. De aannemer wordt verzocht een C-erkenning (Wegenbouwkundige werken) in te dienen. Het wordt geraamd op klasse 5, maar de klasse zal op het ogenblik van de gunning worden vastgesteld. Voor perceel 2. De aannemer wordt verzocht een D-erkenning (Bouwwerken) in te dienen. Het wordt geraamd op klasse 4, maar de klasse zal op het ogenblik van de gunning worden vastgesteld.
Afdelingsnummer: IV.2.2
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-06-27
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-07-11
Plaatselijke tijd: 10:00