Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Sint-Jan Brugge-Oostende AV
Postadres : Ruddershove 10, BE- 8000 Brugge
Contactpersoon: Mevrouw Aankoopdienst AZ
Tel: +32 50452221
E-mail: aankoopdienst.brugge@azsintjan.be
Internetadres(sen): www.azsintjan.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor de levering van koffie inclusief apparatuur in bruikleen en onderhoud Referentienummer: 2022SJBSFX-07-020
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15861000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Het leveren van koffie en koffieproducten voor de cafetaria incl. bruikleen van high end volautomatische koffieautomaten en technisch onderhoud II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-08-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2028-07-31
Verlenging mogelijk: JA
In functie van de levensduur van de oplossing en de noden kan de opdracht verlengd worden.
Lot 2II.2.1. Benaming
Levering van gemalen koffie in pouches voor verpleegkeukens en administratieve diensten met apparatuur en thermossen en inclusief all in onderhoudscontract waarvan 70% wordt aangesloten op de waterleiding en 30% is niet aangesloten op waterleiding II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-08-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2028-07-31
Verlenging mogelijk: JA
In functie van de levensduur van de oplossing en de noden kan de opdracht verlengd worden.
Lot 3II.2.1. Benaming
Leveren van koffieproducten op basis van instant koffie incl. bruikleen van volautomatische koffieautomaten (op waterleiding zowel kannen als kopjes) II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-08-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2028-07-31
Verlenging mogelijk: JA
In functie van de levensduur van de oplossing en de noden kan de opdracht verlengd worden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient verzekerd te zijn voor burgerlijke aansprakelijkheid voor beroepsrisico's en dient verzekerd te zijn voor arbeidsongevallen. 2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Voorlegging van een attest van de actueel geldende verzekering arbeidsongevallen Voorleggen van een attest van de actueel geldende verzekering burgerlijke aansprakelijkheid voor beroepsrisico's
2. Totaalomzet van minimum EUR 5.000.000 op jaarbasis
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Positieve evaluaties van 3 verschillende zorginstellingen waarbij de tevredenheid over de service na verkoop van de koffie en apparatuur gedurende de afgelopen 3 jaar wordt geëvalueerd. 2. Aanpak partnership (beschrijving werkwijze van in dienststelling, koffieleveringen tot onderhoud en dienst na verkoop) van minstens 2 gelijkaardige grote zorginstellingen over een periode van ongeveer 5 jaar.3. Op welke manier wordt er garantie gegeven van de kwaliteit, gaande van aankoopproces, tot de samenstelling van de blend als naar afgewerkt product. Op welke manier en hoeveel keer wordt een productie/ afgewerkt product gecontroleerd vooraleer het op de markt komt? Gelieve de interne processen in detail bespreken.4. Dienst na verkoop5. Continuïteit van dienstverlening
Eventuele minimumeisen:
1. Om de waarachtigheid van deze referenties te controleren kan er contact opgenomen worden met het opgegeven ziekenhuis. Wil adres en naam en telefoonnummer contactpersoon duidelijk vermelden.
2. Voorleggen van een document van gelijkaardige implementaties. De inschrijver moet deze documentatie in max. twee A4 bladen (recto verso) beschrijven. Wil adres en naam en telefoonnummer contactpersoon duidelijk vermelden.
3. Voorleggen van een document van max. drie A4 bladen (recto verso)
Voorleggen certificaat BRC of FSSC22000,
Indien beschikbaar: bewijs registratie FAVV
4. Beschrijving van de dienst na verkoop, garanties, interventietijden, onderhoudsplanning,… max twee A4 bladen
5. Voorlegging van de beschikbare waarborgen. Omschrijven van de toeleveringsketen, van productie tot levering -Omschrijven van noodplannen en garanties m.b.t. de toeleveringszekerheid en/of zekerheid van dienstverlening-
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-10 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-09-26
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.Opmerkingen over de gunningscriteria: De gunningscriteria zullen vermeld staan in het bestek. In deze fase van de opdracht worden deze nog niet meegedeeld.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van state
Wetenschapsstraat 10, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-29