Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

Levering, installatie en indienststelling van 3 configuraties van automaten voor de urinesedimentanalyse incl. randapparatuur, reagentia, verbruiksmateriaal en onderhoud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) vzw
Postadres :  Leopoldstraat 26, BE- 2000  Antwerpen
Contactpersoon:  Mevrouw Nele D'Heer
Tel:   +32 32177160
E-mail:   nele.dheer@zna.be
Internetadres(sen):   www.zna.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering, installatie en indienststelling van 3 configuraties van automaten voor de urinesedimentanalyse incl. randapparatuur, reagentia, verbruiksmateriaal en onderhoud  
Referentienummer:   2021-1360
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  38430000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Labodirectie, Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Levering, installatie en indienststelling van 3 configuraties van automaten voor de urinesedimentanalyse met de benodigde randapparatuur, back-up module, de nodige reagentia, verbruiksmateriaal en controles voor de uitvoering van de analysen in onze laboratoria gedurende zeven (7) jaren.  
II.2.7. Looptijd
84   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Geen

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver legt de jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen van de laatste 3 boekjaren voor.Ingeval van Belgische inschrijvers zullen deze jaarrekeningen door de aanbestedende overheid zelf opgevraagd worden bij de Nationale Bank van België. Indien deze informatie niet ter beschikking staat, dient de inschrijver dit vooralsnog zelf aan te leveren bij de indiening van zijn offerte.Buitenlandse inschrijvers dienen een kopie van deze jaarrekeningen zelf mee in te dienen bij de indiening van hun offerte.
Eventuele minimumeisen:
1. de inschrijver mag geen negatief vermogen hebben tijdens de laatste 3 boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van soortgelijke leveringen (inclusief omvang van de leveringen) die de afgelopen 3 jaar werden verricht in een klinisch laboratorium in een ziekenhuisomgeving. Onder soortgelijke leveringen wordt het leveren van urineanalysers verstaan.2. Bij zijn aanvraag tot deelneming bevestigt de kandidaat dat hij en de contactpersonen het Nederlands machtig zijn, zowel wat betreft de technische aspecten en het onderhoud als wat betreft de opleidingen.3. Bewijs van registratie bij het FAGG als distributeur van medische hulpmiddelen.4. Een geldig ISO 9001 certificaat of een verklaring of bewijs inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.

Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat levert minimaal 2 referenties van installaties van 1 of meer urineanalysers.
De kandidaat verstrekt voor elk referentieproject de volgende informatie:
o de omvang (aantal urineanalysers);
o het type urineanalyser;
o de datum van levering (in geval van éénmalige levering) of de maand van aanvang van de opdracht en de maand van beëindiging van de opdracht (in geval van een raamovereenkomst);
o de naam, het adres en de contactgegevens van de opdrachtgever.
2. De kandidaat voegt een verklaring op eer toe dat hij en de contactpersonen het Nederlands machtig zijn, zowel wat betreft de technische aspecten en het onderhoud als wat betreft de opleidingen.
3. Bewijs van registratie bij het FAGG
4. De kandidaat legt in zijn aanvraag tot deelneming één van de bovenomschreven bewijzen (certificaat, verklaring of andere bewijzen) voor.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-09  13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-02-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-09
Plaatselijke tijd:   13:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het Gerechtelijk Arrondissement Antwerpen
Bolivarplaats 20,  BE- 2000  Antwerpen
Tel:   +32 32578011

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-01

Vergelijkbare advertenties van BDA