Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: VEREENVOUDIGDE AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT FREEMARKET
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : visit.brussels
Postadres : 2-4 Koningsstraat, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Aurélie Josis
Tel: +32 5480463
E-mail: a.josis@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/en/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=451215
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
BESTEK BETREFFENDE HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR HET PLAATSEN VAN VERLICHTINGSPALEN IN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST II.1.2. Voornaamste CPV-code : 32000000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de navolgende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die betrekking zullen hebben op het plaatsen van verlichtingspalen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Het betreft dus een opdracht voor aanneming van diensten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-11 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-01