Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres : Koningstraat, 76, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: M.Edouard Leulier
Tel: +32 490494600
E-mail: Edouard.Leulier@stib.brussels
Internetadres(sen): http://www.stib-mivb.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=440783
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de implementatie en de aanpassing van HVAC- en laagspanningsinstallaties in de ICT- en de SIG-lokalen en in de openbare zone in de verschillende metrostations van het Brussels Gewest Referentienummer: SSE-SSD CSC-BB S10.067-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45310000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft betrekking op het inzetten van HVAC- en laagspanningsinstallaties in de ICT- en de SIG-lokalen die zich bevinden in de metro- en premetrostations in het Brusselse Hoofdstedelijke Gewest, de opdrachtgever van de huidige opdracht, en in dezen vertegenwoordigd door de leidend ambtenaar. Deze werken maken deel uit van het Programma Noord-Albert – PNA, dat bestaat uit de transformatie van de infrastructuren van het huidige deel tussen de stations Noordstation en Albert, van een trammodus naar een metromodus. Hiervoor moeten technische ruimten worden gecreëerd en ingericht om de nieuwe CBTC spoorwegsignalisatie-uitrustingen en IT-uitrustingen in onder te brengen. Sommige aanpassingen van de verlichtings- of de laagspanningstechnieken in de openbare zone zijn hierin ook inbegrepen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4)
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht om het contract in één of meerdere keren te verlengen, zonder dat de verlenging of de som van die verlengingen 72 kalendermaanden mag overschrijden, hetzij indien het minimumbedrag, vermeld onder punt c) (Belang van de raamovereenkomst), niet werd gebruikt tijdens de geldigheidsduur van de raamovereenkomst, hetzij indien het vastgelegde bedrag niet gebruikt werd. Elke verlenging wordt minstens 15 (vijftien) kalenderdagen voor het verstrijken van de geldigheidsduur van de lopende raamovereenkomst aan de aannemer betekend.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien documenten van de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-07-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-16
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: e-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-07-01