Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Merelbeke
Postadres : Hundelgemsesteenweg 353, BE- 9820 Merelbeke
Contactpersoon: Mevrouw Lenie Van Heesvelde
Tel: +32 92103263
Fax: +32 92103259
E-mail: lenie.van.heesvelde@merelbeke.be
Internetadres(sen): www.merelbeke.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Reitingwerken aan waterlopen en baangrachten 2022 - 2024 Referentienummer: 2022030
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45240000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: grondgebied Merelbeke
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat - het wegnemen van struikgewas, riet, gras, lis, en alle andere planten die zich binnen het natte profiel van de waterloop of gracht bevinden; - het maaien van gras, struikgewas, riet, lis, en alle andere planten op de taluds zodat een gelijkmatige hoogte van 4 cm verkregen wordt; - het wegruimen van alle ongewenste materialen, die zich los in de bedding van de waterloop bevinden, zoals steenblokken, takken, glasscherven, blikken, metselwerk, steengruis, en alle andere materialen die een belemmering vormen voor de goede afwatering; - het onmiddellijk verwijderen, het afvoeren en wegbrengen van alle afgemaaide plantendelen naar een passend stort en/of verwerkingsbedrijf; - het wegnemen van slib.
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg volgende documenten opvragen en controleren:- het RSZ-attest, in toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011; - het attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen, in de zin van art. 63 van het KB van 15 juli 2011;- het attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden* De ondertekenaar dient met de nodige documenten aan te tonen dat hij de bevoegdheid heeft om de offerte te ondertekenen. (uittreksel uit het staatsblad)* De Belgische kandidaat voegt bij zijn offerte volgend document toe:- een recent uittreksel van het centrale strafregister (voor rechtspersonen). Dit kan eenvoudig per e-mail opgevraagd worden bij strafregister@just.fgov.be met vermelding van naam rechtspersoon, ondernemingsnummer, adres en reden overheidsopdracht.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Een geldig verzekeringsdocument.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste drie jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
Eventuele minimumeisen:
1. 3 getuigschriften van goede uitvoering. Het opdrachtgevend bestuur houdt zich de mogelijkheid voor om contact op te nemen met de opgegeven referenties en deze te verifiëren
Vereiste erkenning: B (Waterbouwkundige werken), Klasse 2
B1 (Waterlopen ruimen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-02 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-10-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-08-02
Plaatselijke tijd: 09:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Philippe CappendyckHelga Breydels
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-30