Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : INFRABEL - Directie Asset Management
Postadres : Rue Ernest Solvay 1, BE- 4000 LUIK
Contactpersoon: TUC RAIL n.v., via het forum vraag&antwoord op het adres van het koopprofiel.
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=449952
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
TR 101391 - Werkzaamheden en onderhoud aan groene muren Referentienummer: I-AM (TR)-101391-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45111220
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Opruimen en onderhoud van groene muren
Lijn 161
Afdeling: Terhulpen - Louvain-la-Neuve
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE31
Voornaamste plaats van uitvoering: Terhulpen - Louvain-la-Neuve
II.2.4. Beschrijving
de opdracht omvat in hoofdorde: - schoonmaken van dienstwegen en goten ; - het opruimen van kreupelhout; - betonneren, afdichten of bekleden van groene wandkasten - afdichting langs betonnen elementen; - inspectie en ontstoppen van leidingen; - aanpassing van inspectieroosters; - het plaatsen van hekken en poorten; - de aanleg van dienstwegen buiten de perrons; - snoeien en vellen van bomen; - afvalverwijdering; - eco-begrazing op het Infrabel-domein in Waals-Brabant ; - het planten van heggen ;
II.2.7. Looptijd
472 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Belgische erkenning van aannemers van werken.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: G3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-19 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De procedure is de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging.Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op donderdag 7 juli 2022 in de voormiddag. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel “Clauses contractuelles générales” van het bestek.Eventuele vragen over het bestek dienen ten laatste 10 kalenderdagen voor de limietdatum voor het indienen van de offerte, gesteld te worden via het Forum “Vraag antwoord” hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikel 33 van de wet van 17/06/2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-30