Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Grondregie van de Stad Brussel
Postadres : Emile Jacqmainlaan 1 , BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Valorisation Régie Foncière
Tel: +32 22793210
E-mail: regie@brucity.be
Internetadres(sen): https://regiefonciere.bruxelles.be/
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
477_ Bockstael 160 Referentienummer: RF/21/PO/877
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Boulevard Emile Bockstael 160 , 1020 Bruxelles
II.2.4. Beschrijving
Werkopdracht voor de renovatie en inrichting (speciale techniek en binnenafwerking) van een reeks ruimten tot polyvalente ruimten voor een opleidingscentrum. Het gebouw is gelegen in het binnenste van blokken in een nieuw gebouwd complex. De toegang is via een koetspoort onder de appartementen van het OCMW. Alle nutsvoorzieningen voor de site komen rechtstreeks van het voorgebouw. Vanuit dit gebouw komen de nutsvoorzieningen aan in het achterste gebouw, waarop de onderhavige opdracht betrekking heeft, alvorens te worden doorgezonden naar het aangrenzende achterste gebouw.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-01-10
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Met het UEA verklaart de inschrijver dat hij voldoet aan de verplichte uitsluitingsgronden vermeld in art. 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Krachtens artikel 61 van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017 plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, misdrijven die in overweging worden genomen voor de toepassing van de verplichte uitsluitingsgronden vermeld in art. 67 van de wet van 17 juni 2016 zijn de volgende:1° deelneming aan een criminele organisatie;2° omkoping;3° fraude;4° terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten, dan wel uitlokking van, medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf of strafbaar feit;5° witwassen van geld en financiering van terrorisme;6° kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel;7° het tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.Krachtens artikel 68 van de wet van 17 juni 2016, worden uitgesloten van deelname aan de plaatsingsprocedure, kandidaat of inschrijver die, in welk stadium van de procedure ook, niet blijkt te voldoen aan zijn verplichtingen tot betaling van belastingen enerzijds of sociale zekerheidsbijdragen anderzijds.Krachtens artikel 69 van de wet van 17 juni 2016 wordt uitgesloten van de opdracht, de kandidaat of inschrijver die 1° indien de aanbestedende overheid met elk passend middel aantoont dat de kandidaat of inschrijver de in artikel 7 van de wet van 17 juni 2016genoemde toepasselijke verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal en arbeidsrecht, heeft geschonden; 2° wanneer de kandidaat of inschrijver in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;3° wanneer de aanbestedende overheid kan aantonen, met elk passend middel, dat de kandidaat of inschrijver in de uitoefening van zijn beroep een ernstige fout heeft begaan, waardoor zijn integriteit in twijfel kan worden getrokken4° wanneer de aanbestedende overheid over voldoende plausibele aanwijzingen beschikt om te besluiten dat de kandidaat of inschrijver handelingen zou hebben gesteld, overeenkomsten zou hebben gesloten of afspraken zou hebben gemaakt, die gericht zijn op vervalsing van de mededinging in de zin van artikel 5, lid 2;5° wanneer een belangenconflict in de zin van artikel 6 van de wet van 17 juni 2016 niet effectief kan worden verholpen met andere minder ingrijpende maatregelen;6° wanneer zich wegens de eerdere betrokkenheid van de kandidaat of inschrijver bij de voorbereiding van de plaatsingsprocedure een vervalsing van de mededinging als bedoeld in artikel 52 van de wet van 17 juni 2016 heeft voorgedaan die niet met minder ingrijpende maatregelen kan worden verholpen;7° wanneer de kandidaat of inschrijver blijk heeft gegeven van aanzienlijke of voortdurende tekortkomingen bij de uitvoering van een wezenlijk voorschrift tijdens een eerdere overheidsopdracht, een eerdere opdracht met een aanbesteder of een eerdere concessieovereenkomst en dit geleid heeft tot het nemen van ambtshalve maatregelen, schadevergoedingen of andere vergelijkbare sancties;8° wanneer de kandidaat of inschrijver zich in ernstige mate schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van de informatie die nodig is voor de controle op het ontbreken van uitsluitingsgronden of de nale.(zie opdrachtdocumenten)
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. ReferentiesDe technische bekwaamheid van de inschrijver moeten worden aangetoond met een presentatie van uitgevoerde werken van de afgelopen 5 jaar.Ten minste 1 relevante referenties dienen gepresenteerd te worden aan de hand van een projectfiche, (maximaal 2 A4-pagina's recto/ verso) bestaande uit een korte omschrijving van de referentie, kleurenfoto’s, plannen, uitvoeringstermijnen met het oog op het beantwoorden van de minimale criteria zoals hiernaast beschreven. Elke gekozen referentie moet worden vergezeld met een attest van goede uitvoering met vermelding van de gegevens van de bouwheer, de kosten van de uitgevoerde werken, de realisatiedatum, de plaats van de werken en bovendien of de werken werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en op een regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht. De datum van de einde van de werken vermeld in de referenties moet na 05/04/2017 liggen.
Eventuele minimumeisen:
1.
Minimumvereisten voor de referenties :
De bekwaamheid van de inschrijver wordt als voldoende beschouwd als hij ten minste 1 referentie, zoals hiernaast gespecificeerde gekozen volgens de volgende criteria, kan voorleggen :
• Een budget per opdracht van minstens EUR 250.000,00 exclusief BTW (op één zelfde site)
• De projecten zullen gelijkaardig zijn door hun aard (binneninrichting van polyvalente ruimten met inbegrip van de hierbij horende nevenfuncties, bestemd voor kantoren of leslokalen ).
Indien één of meerdere van deze referenties zijn gerealiseerd in het kader van een vereniging, zal de inschrijver zijn deel van de uitgevoerde werken omschrijven en verantwoorden, alsook hun kostprijs (> EUR 250.000,00 exclusief BTW) .
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-08 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-03-27
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-08
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Emile Jacqmainlaan 1 te 1000 Brussel, 2de verdieping,bureau 2.04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-27