Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Gent
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.stad.gent
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering van zitbanken en toebehoren volgens huisstijlobjecten IPOD III Referentienummer: TDW/2022/011
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39113300
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Depot Dienst Wegen, Bruggen & Waterlopen, Proeftuinstraat 45 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Levering van zitbanken en toebehoren volgens huisstijlobjecten IPOD III
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet zijn technische en beroepsbekwaamheid aantonen aan de hand van een lijst van de 8 voornaamste leveringen van straatmeubilair (zitbanken, zitelementen, anti-parkeerpalen, (fiets)beugels, hekwerk, zitbanken, afvalbakken, informatiedragers) tijdens de laatste drie jaar met vermelding van de data en de publiek –en privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Deze lijst dient te bestaan uit minimum 4 verschillende publiek –en privaatrechtelijke instanties die als referentie kunnen gecontacteerd worden. De lijst moeten ook minimum 2 referenties bevatten die het leveren van zitbanken omvatten en die voor het deel zitbanken een omvang hebben van minimum 20% van de inschrijvingsprijs. Van deze 2 referenties moet een getuigschrift van goede uitvoering toegevoegd worden (voorbeeld dat hiervoor kan gebruikt worden https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Getuigschrift-goede-uitvoering-der-werken-E64320-6-06.doc).
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet zijn technische en beroepsbekwaamheid aantonen aan de hand van een lijst van de 8 voornaamste leveringen van straatmeubilair (zitbanken, zitelementen, anti-parkeerpalen, (fiets)beugels, hekwerk, zitbanken, afvalbakken, informatiedragers) tijdens de laatste drie jaar met vermelding van de data en de publiek –en privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Deze lijst dient te bestaan uit minimum 4 verschillende publiek –en privaatrechtelijke instanties die als referentie kunnen gecontacteerd worden. De lijst moeten ook minimum 2 referenties bevatten die het leveren van zitbanken omvatten en die voor het deel zitbanken een omvang hebben van minimum 20% van de inschrijvingsprijs. Van deze 2 referenties moet een getuigschrift van goede uitvoering toegevoegd worden (voorbeeld dat hiervoor kan gebruikt worden https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Forms/Getuigschrift-goede-uitvoering-der-werken-E64320-6-06.doc).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-10-04 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-02-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-10-04
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Stad Gent De Stroom, Franklin Rooseveltlaan 1, 9000 Gent - Juridische Dienst - Contactpunt Overheidsopdrachten
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken ‘toevoegen aan favorieten’ en de functie ‘messaging’ te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.Uitvoeringstermijn :De uitvoeringstermijn voor de opdracht bedraagt één jaar, met de mogelijkheid om drie keer met één jaar te verlengenDe uitvoering van de opdracht gebeurt gespreid over verschillende bestellingen (deelopdrachten) in functie van de noodwendigheid van de opdrachtgeverLeveringstermijn :De leveringstermijn per bestelling (deelopdracht) bedraagt 30 kalenderdagen met uitzondering van de eerste gegarandeerde deelopdracht van de basisopdracht waarvoor de leveringstermijn 60 kalenderdagen bedraagt.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-23