Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : KOOPKOEPEL
Postadres : Kleine Bassinstraat 16, BE Roeselare
Contactpersoon: Karmen Boghaert
Tel: +32 51232521
E-mail: karmen@koopkoepel.be
Internetadres(sen): https://www.koopkoepel.be
Adres van het kopersprofiel: https://www.koopkoepel.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Microsoftlicenties en bijhorende dienstverlening Referentienummer: 2022-312-MSL
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48517000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Microsoftlicenties en bijhorende dienstverlening voor zorg- en welzijnsvoorzieningen (specifiek ziekenhuizen) in Vlaanderen en het Brussels Gewest
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
II.2.4. Beschrijving
Microsoftlicenties en bijhorende dienstverlening voor zorg- en welzijnsvoorzieningen (specifiek ziekenhuizen) in Vlaanderen en het Brussels Gewest
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
(1)Verklaring op eer (2)Uniform Europees Aanbestedingsdocument
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-16 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-08-16
Plaatselijke tijd: 09:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De betaling van het aan de dienstverlener verschuldigde bedrag vindt plaats binnen de betalingstermijn van 60 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgestelde factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Dit geldt enkel voor de voorzieningen gezondheidszorg, voor de welzijnsvoorzieningen geldt een betaaltermijn van 30 kalenderdagen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41, BE- 8500 Kortrijk
Tel: +32 56269600
Fax: +32 56269602
E-mail: orb.kortrijk.griffie@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/ondernemingsrechtbank-gent-afdeling-kortrijk
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-22