Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Oudergem
Postadres : Emile idiersstraat 12, BE- 1160 Brussel
Contactpersoon: Olivier Van Roye
Tel: +32 26764993
E-mail: ovanroye@auderghem.brussels
Internetadres(sen): https://auderghem.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=442917
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie van de Daniel Boonlaan Referentienummer: Oudergem-25-2022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatie van de Daniel Boonlaan
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-24
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De wet van 18 mei 2022 gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad op 30 mei 2022 en die in werking is getreden nu vereist in het administratief bestek in te dienen een verwijzing naar het artikel 70 §2 van de wet van 17 juni 2017 die betreft de corrigerende maatregelen dat de inschrijver moet bij aanvang van de procedure, op eigen initiatief aangeven wanneer zij een verplichte uitsluitingsgrond voorstelt.
De termen « motifs d’exclusion obligatoires et facultatifs » moeten ook vervangen worden door « motifs d’exclusion obligatoire et facultative ».
De toezicht autoriteit heeft op 10 juni 2022 bevestigd dat het noodzakelijk is voor de Gemeenteraad de wijzigingen van het administratief bestek op deze specifieke punten goed te keuren.
Overwegende dat de andere bijlagen moeten niet door de Gemeenteraad gewijzigd worden door het loutere feit dat deze werden reeds goedgekeurd in de zitting van 5 mei 2022 en gevalideerd door de toezicht autoriteit.