Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Opwijk
Postadres : Ringlaan 20, BE- 1745 Opwijk
Contactpersoon: Mevrouw Heidi Weyne
Tel: +32 52365155
E-mail: heidi.weyne@opwijk.be
Internetadres(sen): www.opwijk.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Netwerkvernieuwing en interconnectiveit voor locaties van lokaal bestuur Opwijk - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: ICT_2022_001
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 72000000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Opwijk, 1745 Opwijk
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht gaat over de netwerkvernieuwing en de realisatie van de interconnectiviteit tussen volgende locaties op grondgebied van gemeente Opwijk: - GAC I, Marktstraat 55 - GAC II, Ringlaan 20 - GAC III, Kloosterstraat 10 - Sporthal, Heiveld 65 - 't Kapstokske, Kattestraat 18 - Hof ten Hemelrijk - Gemeenschapscentrum, Kloosterstraat 7 - Gemeentelijke loods, Doortstraat 2 - Jeugddienst, Kloosterstraat 9
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-09-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijvers wiens offerte gegund wordt. Daartoe zal zij de betrokken inschrijver vragen via de snelste middelen en binnen de termijn die zij aanduidt, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan. De inlichtingen en documenten die de aanbestedende overheid kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan opvragen, zullen door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd. Dit is specifiek van toepassing op de RSZ en fiscale attesten.Indien tijdens de uitvoering mocht blijken dat de deelnemer desbetreffend een valse verklaring afgelegd heeft, dan zal de aanbestedende overheid van rechtswege gemachtigd worden om van de desbetreffende de deelnemer een forfaitaire vergoeding voor de administratieve overlast en vertraging ten belope van het overeengekomen bedrag van 2500 euro af te houden van de hem eventueel nog verschuldigde bedragen en desnoods in te houden op de borgsom. Bovendien verbreekt de deelnemer in de uitvoeringsfase hierdoor eenzijdig de overeenkomst, en wordt de aanbestedende overheid gemachtigd de opdracht verder te laten uitvoeren door een begunstigde naar zijn keuze op kosten van de betrokken deelnemer. Tenslotte zal de in gebreke zijnde deelnemer door het loutere feit van deze vaststelling door de aanbestedende overheid bij wijze van bijkomende sanctie van rechtswege uitgesloten worden voor een periode van 3 jaar van alle gelijkaardige toekomstige opdrachten van haar uitgaande.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Aan de inschrijver wordt gevraagd om 2 referenties van gelijkaardige projecten op te geven die gerealiseerd werden in de laatste 3 jaar. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om de opgegeven referenties te contacteren en de inhoud ervan te verifiëren. Indien blijkt dat de opgegeven referenties niet correct zijn of niet voldoen aan de hier vermelde eisen, kan dit leiden tot uitsluiting van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 2 referenties.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-02 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-01-29
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-22