Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : BELGOPROCESS NV
Postadres : Gravenstraat 73, BE- 2480 DESSEL
Contactpersoon: De heer Nick Ramakers
Tel: +32 14334060
E-mail: nick.ramakers@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - R.O.K. ONDERSTEUNING TECHNISCHE DIENSTEN ELEKTRICITEIT, INSTRUMENTATIE EN AUTOMATISATIE Referentienummer: NIRA/KEGO/ONDERST_TEC_EIA/2022
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 71314100
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 DESSEL
II.2.4. Beschrijving
Afsluiten van een raamovereenkomst voor het verlenen van dienstverlening in de vakgebieden elektriciteit, instrumentatie en automatisatie. Deze raamovereenkomst betreft de vroegtijdige vernieuwing van perceel 1 van de raamovereenkomst ondersteuning diverse technische diensten (startnota TEC/2017-04138) wegens het vroegtijdig bereiken van het geraamde totale afnamebedrag.
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De Aanbestedende Overheid zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van Companyweb. De inschrijver voegt hiertoe de 3 recentste afgesloten of neergelegde jaarrekeningen toe aan zijn dossier. In toepassing van artikel 73§4 wet overheidsopdrachten dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn dossier te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient aan volgende criteria te beantwoorden:
• De verhouding tussen de waarde van de opdracht ten opzichte van de totale omzet van de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening mag niet hoger zijn dan 50%.
• Het rendement van het totaal vermogen dient in de laatste goedgekeurde jaarrekening positief te zijn. Indien negatief, dient dit rendement gemiddeld positief te zijn over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen. Indien negatief, dient de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening te beschikken over een eigen vermogen dat groter is dan de helft van het kapitaal van de onderneming;
• De operationele cashflow dient hetzij in de laatste goedgekeurde jaarrekening, hetzij over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen gemiddeld positief te zijn;
• De verhouding tussen het eigen vermogen en het totaal vermogen dient positief te zijn.
Enkel inschrijvers met voldoende financiële en economische draagkracht zullen weerhouden worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Knowhow, efficiëntie, ervaring, betrouwbaarheid (Art. 68, §2, 1)2. Referenties en ervaring (Art. 68, §4, 1°)3. Gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting over 3 jaar (Art. 68, §4, 8°)
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat dient aan te tonen dat:
- hij beschikt over de nodige procedures voor kwaliteitszorg -en controle (aspecten van documentbeheer, kwaliteitsopvolging -en verbetering, etc.), een veiligheidsstrategie en een milieubeleid. Dit gebeurt bij voorkeur via door een onafhankelijke auditoren afgeleverde certificaten (bv. ISO, VCA, .) of door het bezorgen van de interne beleidslijnen en procedures terzake.
- hij gekwalificeerd Siemens Solution Partner is. Dit gebeurt d.m.v. elke vorm van leverbaar bewijs die erkenning door de producent aantoont.
- hij beschikt over licenties en kennis van de engineeringtools E-plan, Caneco en Autocad. Dit gebeurt d.m.v. een overzicht te bieden van de licenties (bv. via screenshot van Autodesk Partner Center), het bijvoegen van certificaten van de producent die het kennisniveau aantonen, werkervaring van ingezette profielen, .
2. Een lijst van de voornaamste relevante referenties en ervaringen van gelijkaardige diensten gedurende de afgelopen 3 jaar, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechterlijke instanties waarvoor ze bestemd waren. Referenties worden als relevant beschouwd indien ze betrekking hebben op kritische installaties en/of sites zoals nucleair, farma of (petro-) chemie. Er dienen minimaal 5 uitgewerkte referenties, uitgevoerd in de voorbije 3 jaar, te worden gedocumenteerd
3. De kandidaat dient aan te tonen dat er de voorbije 3 jaar een gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting is geweest van minimaal 50 personen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-16 14:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-10-10
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK EERSTE AANLEG
KASTEELPLEIN 1, BE- 2300 Turnhout
Tel: +32 14447100
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-21