Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : bpost
Postadres : Muntcenter, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Thomas Aloy
Tel: +32 473536866
E-mail: thomas.aloy@bpost.be
Internetadres(sen): http://www.bpost.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=449039
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
HUUR, LEVERING, ONDERHOUD EN CONTROLE VAN BRANDPREVENTIEMIDDELEN IN ALLE BPOST KANTOREN Referentienummer: bpost-2021-1-026-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50413200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Levering, onderhoud en controle van brandpreventiemiddelen in alle bpost kantoren
* Levering en onderhoud van brandblusapparaten in alle gebouwen van bpost.
* Onderhoud van de brandhaspels in verschillende gebouwen van bpost.
* Onderhoud van de hydranten in verschillende gebouwen van bpost
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1, BE2, BE3
Voornaamste plaats van uitvoering: Heel België
II.2.4. Beschrijving
Huur, levering, onderhoud en controle van brandpreventiemiddelen in alle bpost kantoren
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-01-02
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-12-31
Verlenging mogelijk: JA
4 + 1 + 1 + 1 + 1
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie selectieleidraad
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-18 16:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-08-16
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State, BE- 1000 brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad Van State, BE- 1000 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23, §1 – 3, van de rechtsbeschermingswet van 17/06/2013, dient een verhaalprocedure bij de Raad van State, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld te worden binnen de in deze wet bepaalde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling (al naargelang): · vordering tot schorsing: 15 dagen; vordering tot vernietiging: 60 dagen.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad Van State, BE- 1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-13