Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sint-Barbaracollege VZW
Postadres : Savaanstraat 33, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92357250
E-mail: info@sint-barbara.be
Internetadres(sen): https://www.sint-barbara.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=449285
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Archipl Architecten
Postadres : Brandweerstraat 19/A1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92212244
E-mail: koen.dekeyser@archipl.be
Internetadres(sen): www.archipl.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=449285
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
1761 Oude Abdij Drongen Referentienummer: SBC-1761 Oude Abdij Drongen-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
restauratie en renovatie van de jezuïetenvleugel en het koetshuis en het bouwen van een overdekte fietsenstalling met voorafgaande afbraak
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Drongenplein 26-27, 9031 Drongen
II.2.4. Beschrijving
restauratie en renovatie van de jezuïetenvleugel en het koetshuis en het bouwen van een overdekte fietsenstalling met voorafgaande afbraak
II.2.7. Looptijd
570 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-02 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-02
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De aanbestedingsdocumenten kunnen via volgende link opgehaald worden: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=z7fr1VFPKEmCeXxPCHcBHIxGbKveXhxNqhY2Se0uOCVUNEU5SE1CNE8xQ0IwWkpXTDMyMVkwMzlONy4u
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank
Opgeëistenlaan 401/E, BE- 9000 Gent
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Ondernemingsrechtbank
Opgeëistenlaan 401/E, BE- 9000 Gent
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank
Opgeëistenlaan 401/E, BE- 9000 Gent
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-15