Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Gent
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres : Botermarkt 1, BE- 9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.stad.gent
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Muide Meulestede Morgen: Ontwikkelen zone Kop van Meulestede - Gedeeltelijke renovatie en uitbreiding kerk Sint-Antonius Abt - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: FAG/2021/050-ID5240
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45210000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Kerk Sint-Antonius-Abt Meulestede, Meeuwstraat 1 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Begin 2018 werd de Sint-Antonius Abtkerk te Meulestede onttrokken aan de eredienst. Het beheer ervan werd overgedragen aan Stad Gent. Die verhuurt het pand op haar beurt aan vzw Meulestede voor de organisatie van lokale culturele evenementen. Momenteel is het kerkgebouw slechts in beperkte mate geschikt voor deze nieuwe functie. Om in de toekomst op een kwalitatieve manier te kunnen instaan voor een breed spectrum aan socio-culturele en wijkgebonden evenementen is het gebouw aan optimalisatie toe en dient de relatie van de kerk tot het aanpalend openbaar domein herbekeken te worden. Deze opdracht bestaat uit de gedeeltelijke renovatie van de kerk. In het kerkschip wordt de verwarming vervangen en worden schilderwerken uitgevoerd. De huidige sacristie wordt, met behoud van de waardevolle sacristiekasten, omgevormd tot foyer met opwarmkeuken. Tot slot wordt de winterkapel op de eerste verdieping omgevormd tot een multifunctionele ruimte, akoestisch gescheiden van het kerkschip. Daarnaast wordt aan de parkzijde van de kerk een nieuwe fijne metalen structuur voorzien, waarin naast een buitenruimte ook een zomerfoyer wordt ondergebracht, alsook sanitair en technische berging.
II.2.7. Looptijd
400 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 recente (<5 jaar) referenties waar de aannemer aantoont ervaring te hebben met werken in een erfgoedomgeving.
Minimaal 3 recente (<5 jaar) referenties waar de aannemer aantoont ervaring te hebben in het coördineren van bouwkundige werken met technische aspecten.
Ter staving dienen door de opdrachtgever ondertekende tevredenheidsattesten toegevoegd te worden.
Vereiste erkenning: D, klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-07-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-01-08
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken ‘toevoegen aan favorieten’ en de functie ‘messaging’ te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.U kan alle documenten downloaden via volgende link :https://www.dropbox.com/s/hzlx0rbygps60n2/5240_FAG2021050-ID5240_Aanbestedingsdossier.zip?dl=0PLAATSBEZOEK VERPLICHTElke inschrijver is verplicht het plaatsbezoek uit te voeren teneinde een passende offerte op te maken. Voor het plaatsbezoek dient contact opgenomen te worden met Bert Van Boxelaere, Projectleider FM Themagebouwen Stad Gent (0495 82 88 04, bert.vanboxelaere@stad.gent).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-13