Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Oudenaarde
Postadres : Tussenmuren 17, BE- 9700 Oudenaarde
Contactpersoon: Mevrouw Kirsten Van Cauwenberghe
Tel: +32 55335183
Fax: +32 55301345
E-mail: kirsten.vancauwenberghe@oudenaarde.be
Internetadres(sen): www.oudenaarde.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Pastorie Ename : totaalrestauratie Referentienummer: W84462022
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE235
Voornaamste plaats van uitvoering: Ename
II.2.4. Beschrijving
Pastorie Ename : totaalrestauratie
II.2.7. Looptijd
220 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een door een bedrijfsrevisor of financiële instelling afgeleverde verklaring betreffende de omzet tijdens de drie laatste boekjaren. (= bijlage 4)
Eventuele minimumeisen:
1. Elk van de laatste drie boekjaren een omzet gerealiseerd hebben die ten minste EUR 1.500.000 bedraagt. En voldoende kredietwaardigheid en solvabiliteit aantonen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - het voorleggen van ten minste 5 referenties betreffende de uitgevoerde gelijkaardige opdrachten tijdens de laatste 5 jaar, gestaafd door attesten van goede uitvoering, ondertekend door de aanbesteder. De waarde van deze opdrachten bedraagt minimum 75% van het inschrijvingsbedrag- de bewijzen wat betreft de erkenning als aannemer, vereist voor de uitvoering van de aannemingswerken, desgevallend aangevuld met de erkenningen als aannemer van de onderaannemers die bij de uitvoering van de Opdracht zullen worden ingezet.
Eventuele minimumeisen:
1. Van deze referenties zijn er
- minstens 1 referentie mbt de restauratie of vernieuwen van buitenschrijnwerk naar historisch model
- minstens 1 referenties mbt het uitvoeren van dunne gevelbepleistering op kalkbasis.
- Minstens 1 referentie mbt het uitvoeren van restauratie historische dakconstructies.
Deze referenties mogen binnen hetzelfde project hebben plaatsgevonden.
Voor elke referentie worden daarnaast volgende elementen toegevoegd
- Periode en plaats van de uitvoering
- Korte beschrijving van het uitgevoerde werk
- Foto’s
- Uittreksel meetstaat / vorderingsstaat met weergave en hoeveelheid van de uitgevoerde werken.
Minstens 1 van voornoemde restauratiespecialiteiten dient door de inschrijver zelf uitgevoerd te worden. Voor de andere restauratiespecialiteiten kan de inschrijver een beroep doen op onderaannemers. Let wel: voor elke referentie moet de inschrijver minstens 50% van de restauratiewerken in eigen beheer hebben uitgevoerd.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-25 13:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-02-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-08-25
Plaatselijke tijd: 13:45
Adres: Administratief Centrum Maagdendale
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver zal deelnemen aan 1 van de 2 verplichte plaatsbezoeken. Deze gaan door op 1/7/2022 om 10h of op 17/8/2022 om 10h.De inschrijver zal zijn aanwezigheid aan het plaatsbezoek bevestigen door vooraf te mailen naar Kirsten.VanCauwenberghe@oudenaarde.beHet attest van plaatsbezoek is toe te voegen aan de offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
STAD OUDENAARDE
Tussenmuren 17, BE- 9700 OUDENAARDE
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-08