Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Facilities
Postadres : Place Saint-Lazare 2, BE- 1035 Brussel
Tel: +32 22042092
E-mail: slaporte@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://be.brussels/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=448077
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Directie Facilities - Noël Guiot
Postadres : Sint-Lazarusplein,2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: Noël Guiot
Tel: +32 28003559
E-mail: dirfac-property@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://be.brussels/
Adres van het kopersprofiel: https://be.brussels/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak in de verschillende gebouwen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest Referentienummer: ECN-DIRFAC-380-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90910000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak in de verschillende gebouwen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Deze overheidsopdracht voor de aanneming van diensten betreft het leveren van schoonmaakdiensten aan de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel, het leveren van producten voor de schoonmaakdiensten, het leveren van toestellen voor de verwezenlijking van de schoonmaakdiensten en het leveren van sanitaire toestellen en producten
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In overeenstemming met artikel 37, §2 van de wet van 15 juni 2006 kan deze opdracht bij beslissing van de aanbestedende overheid tweemaal met een jaar worden hernieuwd. De beslissing om de opdracht al dan niet te hernieuwen valt volledig onder de discretionaire bevoegdheid van de aanbestedende overheid en kan geen aanleiding geven tot enige schadeloosstelling in hoofde van de opdrachtnemer
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-09-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-09-05
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-06-01