Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres : Koningsstraat 76, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 25155882
E-mail: vinciane.decoen@stib-mivb.be
Internetadres(sen): www.stib.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447792
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de studie, de levering, het aanbrengen en het plaatsen van wegmarkeringen en verticale signalisatie Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4806/DC/VDC-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45233221
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht behelst de studies, prestaties, dienstverlening, levering en plaatsing met betrekking tot de verkeerssignalisatie, en meer bepaald het aanbrengen van wegmarkeringen en de plaatsing van verticale
signalisatie, binnen de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en eventueel aangrenzende gemeenten, alsook de beveiliging van voetgangersovergangen op de eigen bedding Bus / Tram en markering in het algemeen.
De opdracht wordt afgesloten met één onderneming.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
De opdracht behelst de studies, prestaties, dienstverlening, levering en plaatsing met betrekking tot de verkeerssignalisatie, en meer bepaald het aanbrengen van wegmarkeringen en de plaatsing van verticale signalisatie, binnen de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en eventueel aangrenzende gemeenten, alsook de beveiliging van voetgangersovergangen op de eigen bedding Bus / Tram en markering in het algemeen.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-30 19:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-31