Sg De Speling

Raamovereenkomst voor schoolmateriaal voor VZW De Speling



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  SG de Speling
Postadres :  mosselerlaan 110, BE- 3600  Genk
E-mail:   directie@sgdespeling.be
Internetadres(sen):   www.sgdespeling.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447681


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor schoolmateriaal voor VZW De Speling  
Referentienummer:   vzw SG de Speling-2022-SDW01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30192000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De raamovereenkomst is gericht op onderwijsinstellingen van de scholengemeenschap VZW De Speling. De opdracht richt zich tot opdrachtnemers die beschikken over een breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die “just in time”-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren. Volgende zaken zijn hier van groot belang:
• Een optimale prijs/kwaliteit verhouding (waarbij de voorzieningen besparingen geboden wordt);
• Tijdige en correcte levering van kantoorartikelen;
• Een minimale coördinatie en administratieve last voor de klant;
• Een aanvaardbaar en constant kwaliteitsniveau van kantoorartikelen;.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE22
Voornaamste plaats van uitvoering:   Ruime regio Genk
II.2.4. Beschrijving
De raamovereenkomst is gericht op onderwijsinstellingen van de scholengemeenschap VZW De Speling. De opdracht richt zich tot opdrachtnemers die beschikken over een breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die “just in time”-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren. Volgende zaken zijn hier van groot belang:   • Een optimale prijs/kwaliteit verhouding (waarbij de voorzieningen besparingen geboden wordt);   • Tijdige en correcte levering van kantoorartikelen;   • Een minimale coördinatie en administratieve last voor de klant;   • Een aanvaardbaar en constant kwaliteitsniveau van kantoorartikelen;.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-08-17  08:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-08-17
Plaatselijke tijd:   08:15

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl,  BE  Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl,  BE  Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-27

Vergelijkbare advertenties van BDA