Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : SG de Speling
Postadres : mosselerlaan 110, BE- 3600 Genk
E-mail: directie@sgdespeling.be
Internetadres(sen): www.sgdespeling.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=447681
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor schoolmateriaal voor VZW De Speling Referentienummer: vzw SG de Speling-2022-SDW01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De raamovereenkomst is gericht op onderwijsinstellingen van de scholengemeenschap VZW De Speling. De opdracht richt zich tot opdrachtnemers die beschikken over een breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die “just in time”-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren. Volgende zaken zijn hier van groot belang:
• Een optimale prijs/kwaliteit verhouding (waarbij de voorzieningen besparingen geboden wordt);
• Tijdige en correcte levering van kantoorartikelen;
• Een minimale coördinatie en administratieve last voor de klant;
• Een aanvaardbaar en constant kwaliteitsniveau van kantoorartikelen;.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Ruime regio Genk
II.2.4. Beschrijving
De raamovereenkomst is gericht op onderwijsinstellingen van de scholengemeenschap VZW De Speling. De opdracht richt zich tot opdrachtnemers die beschikken over een breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die “just in time”-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren. Volgende zaken zijn hier van groot belang: • Een optimale prijs/kwaliteit verhouding (waarbij de voorzieningen besparingen geboden wordt); • Tijdige en correcte levering van kantoorartikelen; • Een minimale coördinatie en administratieve last voor de klant; • Een aanvaardbaar en constant kwaliteitsniveau van kantoorartikelen;.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-08-17 08:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-08-17
Plaatselijke tijd: 08:15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl, BE Antwerpen
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl, BE Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-27