Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : FOD Buitenlandse Zaken
Postadres : Karmelietenstraat 15, BE- 1000 Brussel
Tel: +32 25014809
E-mail: sophie.lequeu@diplobel.fed.be
Internetadres(sen): www.diplomatie.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=445602
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor leveringen inzake de aankoop van duurzaam meubilair voor de nieuwe ambassade van België in Peking Referentienummer: FOD BuZa-/P&O5.1/2022/Mobilier/PEKIN-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39100000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft de aankoop van divers meubilair – voornamelijk kantoormeubilair – voor de ambassade van België in Peking (bureaus, kasten en opbergmeubels, tafels, verlichting enz.). De opdrachtnemer staat in voor de levering in Peking (en voor de kosten die eraan verbonden zijn). De plaats van uitvoering (Peking) is een bijzonderheid van de opdracht waar de inschrijvers rekening mee moeten houden.
Het betreft een openbare procedure.
Deze opdracht omvat acht percelen (zie Technische voorschriften).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-25
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Bijlage aan de vragen - Moodboard