Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : SCK CEN Stichting van Openbaar Nut
Postadres : Boeretang 200, BE- 2400 Mol
Contactpersoon: De heer Brent Van de Weyer
Tel: +32 14332950
Fax: +32 14313765
E-mail: aanbestedingen@sckcen.be
Internetadres(sen): www.sckcen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - R.O. Zuurkasten en laboratoriummeubilair - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022-022-BVDW
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214610
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: SCK CEN Stichting van Openbaar Nut, Boeretang 200 te 2400 Mol
II.2.4. Beschrijving
SCK CEN wil een raamovereenkomst afsluiten met een leverancier die zuurkasten en laboratoriummeubilair kan ontwerpen, produceren, installeren en onderhouden.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Attest bezorgen. (Minimum EUR500.000)
2. Jaaromzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is: min. 1 M.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De fabrikant moet de garantie kunnen geven dat het in de offerte aangeboden meubilair, inclusief onderdelen en accessoires gedurende een periode van 10 jaar na de eerste installatie naleverbaar zal zijn. Dit kan door middel van een bijgevoegd document waarop hij verklaart de gevraagde garanties te kunnen voorzien. 2. De fabrikant moet een eigen ‘dienst-na-verkoop’ hebben, die ook na oplevering van de goederen zal instaan voor eventuele herstellingen (en dit minimaal 10 jaar na levering). 3. De fabrikant moet minimaal 6 jaar actief zijn in het vervaardigen en installeren van laboratoriummeubilair. Hiertoe dient een leverancier 3 referenties toe te voegen die aantonen dat hij de nodige expertise bezit, en die betrekking hebben op een gelijkaardige levering en opdracht als beschreven in dit technisch bestek.4. Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.5. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Eventuele minimumeisen:
1. Schriftelijke garantie van de leverancier met betrekking tot de naleverbaarheid (10 jaar) van alle onderdelen van het meubilair.
2. Coördinaten van de dienst-na-verkoop, de wijze waarop de dienst-na-verkoop functioneert en een schriftelijke garantie van de leverancier.
3. Bewijs van activiteit (minimaal vanaf 2016 en ononderbroken tot 2021) in het vervaardigen van laboratoriummeubilair met aanleveren van 3 positieve referenties.
4. Officieel/Verklarend document
5. Officieel certificaat of gelijkwaardig attest.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-10-20
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank, Afdeling ANTWERPEN
Bolivarplaats 20, BE- 2000 Antwerpen
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank, Afdeling ANTWERPEN
Bolivarplaats 20, BE- 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-25