Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Evere
Postadres : Hoedemaekerssquare 10, BE- 1140 Evere
Contactpersoon: De heer Collège des bourgmestre et échevins
Tel: +32 22476262
Fax: +32 22455080
E-mail: evere222@evere.brussels
Internetadres(sen): www.evere.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Dienst Architectuur
Postadres : Hoedemaekerssquare 10, BE- 1140 Evere
Contactpersoon: Mevrouw Lidija Isic
Tel: +32 25635199
E-mail: lisic@evere.brussels
Internetadres(sen): www.evere.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichting van het Kerkhof van Evere Referentienummer: Architecturur
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45112714
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Landschap II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Everestraat 2 te 1140 Evere
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
366 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Architectuur II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Everestraat 2 te 1140 Evere
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De ondernemer legt het door hem ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken ondernemer aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.* Le DUME, par lequel l'opérateur économique déclare qu’il ne se trouve pas dans une des situations d’exclusion visées aux articles 67 à 69 de la loi du 17 juin 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. /
Eventuele minimumeisen:
1. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 2: Een lijst van ten minste drie referenties van opdrachten van werken van architectuur toegekend tijdens de laatste 5 jaarDeze referenties zullen het volgende vermelden :1) het voorwerp van de opdracht2) het jaar van toekenning3) de identiteit van de aanbestededen overheid4) de contactpersoonDe gemeente behoudt zich het recht om contact met de klant op te nemen om de juistheid van de vermelde referenties te verifiëren.
Eventuele minimumeisen:
1. Au moins un certificat de bonne exécution d'un marché de travaux d'architecture pour un montant minimum de XXXX EUR (TVAC)
Vereiste erkenning: Perceel 1
C (Wegenbouwkundige werken), klasse 5
G (Grondwerken), klasse 5
Perceel 2
D (Bouwwerken), klasse 4
D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), klasse 4
D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), klasse 4
D8 (Dakbedekkingen in asfaltprodukten (of gelijkaardige) en dichtingswerken), klasse 4
G5 (Afbraakwerken), klasse 4
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-01-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-06-27
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Gelieve contact op te nemen met Mevrouw Lidija Isic van de dienst Architectuur om een bezoek te regelen (teL.02/563.51.99).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE- 1040 Bruxelles
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-24