Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sibelga
Postadres : Werkuizenkaai 16, BE- 1000 Brussels
Contactpersoon: Elena Schifano
Tel: +32 22743997
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=446947
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sibelga - Burgerlijke Bouwwerken leverings -en verdeelpunten elektriciteit, gasstations en gasposten Referentienummer: Sibelga-SIB22TW0901-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45200000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de plaatsing van een raamovereenkomst voor de uitvoering van burgerlijke bouwwerken in de leveringspunten voor gas en elektriciteit en de verdeelpunten voor elektriciteit alsook enkele gasposten. Dit alles op basis van een voorafgaande studie gerealiseerd door een gespecialiseerd bureau:
• Funderingswerken
• Betonnering van vloeren
• Verankering van vloeren in de muren
• Stabilisatie van vloeren
• Plaatsing van ramen en deuren
• Schilderwerken
• Installatie van beveiligde deuren
• Plaatsing van veiligheidsroosters
• Bepaalde dakwerken (beperkt)
• Kleine constructies (metselwerk en bepleistering)
• Timmerwerk
Het doel van de opdracht is een Raamovereenkomst te sluiten met drie actieve Ondernemers en drie Reserveondernemers. De drie Inschrijvers die volgens de gunningscriteria het hoogst gerangschikt staan, zullen als ‘actieve’ Opdrachtnemers worden beschouwd. Zij zullen worden geraadpleegd voor de vervolgopdrachten, in de vorm van een nieuwe oproep tot mededinging. De volgende drie Inschrijvers (4de, 5de en 6de) in het klassement volgens de gunningscriteria zullen als 'Reserveopdrachtnemers' worden beschouwd. Hun contract kan slechts worden geactiveerd als een van de drie actieve Opdrachtnemers in gebreke blijft (cascadeprincipe).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de plaatsing van een raamovereenkomst voor de uitvoering van burgerlijke bouwwerken in de leveringspunten voor gas en elektriciteit en de verdeelpunten voor elektriciteit alsook enkele gasposten. Dit alles op basis van een voorafgaande studie gerealiseerd door een gespecialiseerd bureau: • Funderingswerken • Betonnering van vloeren • Verankering van vloeren in de muren • Stabilisatie van vloeren • Plaatsing van ramen en deuren • Schilderwerken • Installatie van beveiligde deuren • Plaatsing van veiligheidsroosters • Bepaalde dakwerken (beperkt) • Kleine constructies (metselwerk en bepleistering) • Timmerwerk Het doel van de opdracht is een Raamovereenkomst te sluiten met drie actieve Ondernemers en drie Reserveondernemers. De drie Inschrijvers die volgens de gunningscriteria het hoogst gerangschikt staan, zullen als ‘actieve’ Opdrachtnemers worden beschouwd. Zij zullen worden geraadpleegd voor de vervolgopdrachten, in de vorm van een nieuwe oproep tot mededinging. De volgende drie Inschrijvers (4de, 5de en 6de) in het klassement volgens de gunningscriteria zullen als 'Reserveopdrachtnemers' worden beschouwd. Hun contract kan slechts worden geactiveerd als een van de drie actieve Opdrachtnemers in gebreke blijft (cascadeprincipe).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Kan meerdere malen worden verlengd voor een maximale duur van 4 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr VI.3
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr VI.3
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr VI.3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-06-30 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Nadere inlichtingen vindt u terug in het bijgevoegde document « SIB22TW0901 Selectie dossier »
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-05-20